ورزشی

مرد مشهور برزیلی سرمربی پرسپولیس می شود؟

پرسپولیس برای جانشینی سرمربی برزیلی سابق تیم فوتبال این باشگاه به سراغ کاپیتان سرشناس یک تیم اروپایی رفته است.

پس از پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و سومین دوره لیگ برتر، انتظار می رفت قرارداد اسمار ویرا سرمربی سرخ ها با این تیم تمدید شود اما این مربی اعلام کرد که دیگر برنمی گردد. به ایران تا اسمار و پرسپولیس خیلی زود راه را تمام کنند. .

باشگاه پرسپولیس از همان روزهای اول مذاکرات خود را با گزینه های خود برای جانشینی اسمار آغاز کرد و نام هایی مانند دراگان اسکوچیچ، پیرت شاگرت و ماتزاری به عنوان گزینه های هدایت قرمزها به گوش می رسید که همه آنها به دلایل مختلف مردود شدند.

حالا گفته می شود یان فانتشیپ، مربی ۶۰ ساله هلندی که فصل گذشته آژاکس را از منطقه سقوط در لیگ هلند نجات داد، جدی ترین گزینه قرمزپوشان برای جانشینی اسمار ویرا است. این مربی هلندی پیش از آژاکس هدایت تیم ملی یونان و همچنین باشگاه زوله هلند و ملبورن استرالیا را بر عهده داشت. تنها افتخار این مربی به سال ۲۰۱۶ برمی گردد که با ملبورن قهرمان جام حذفی استرالیا شد.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تایید این خبر گفت: مذاکرات اولیه انجام شده و منتظریم این مربی هلندی شرایط خود را برای همکاری اعلام کند تا بررسی و تصمیم گیری کنیم. امیدواریم بهترین ها برای پرسپولیس و هوادارانش رقم بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا