ترندهای روز

مرد معتاد به دخترش هم رحم نکرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

در پی شکایت زنی ۳۰ ساله مبنی بر سرقت تمامی طلاهایش از منزل پدری اش، گروهی از کارآگاهان به دستور سرگرد احسان سکبر (رئیس کلانتری شفا) مأموریت یافتند تا تحقیقات پلیسی برای شناسایی و شناسایی دزد را دستگیر کنید

در این بین ماموران پلیس با بررسی های اولیه به پدر زن جوان مشکوک و وی را به کلانتری احضار کردند. این مرد میانسال که ابتدا سعی می کرد خود را بی گناه جلوه دهد، وقتی متوجه شد که ماموران پلیس حتی محل فروش طلاها را هم می شناسند، مجبور به اعتراف شد و راز سرقت طلاهای دخترش را فاش کرد.

وی گفت: از ۲۳ سال پیش شروع به مصرف مواد کردم و به همین دلیل از کارم اخراج شدم. بعد از این ماجرا به عنوان نگهبان در مجتمع های مسکونی مشغول به کار شدم اما باز هم به دلیل اعتیاد نتوانستم کارم را به درستی انجام دهم و در نهایت بیکار شدم. در این شرایط اختلافات خانوادگی دخترم نیز با همسرش شروع شد و او سال گذشته برای ادامه مسیر قانونی به خانه من آمد. چون از مخارج اعتیادم درمانده بودم عاشق طلاهای دخترم شدم و در فرصتی مناسب انگشتر او را دزدیدم و به طلافروشی در بلوار ابوطالب فروختم. do چیزی به عید نوروز نمانده بود که گردنبند و دو النگو دیگر را به همان طلافروشی بردم و به قیمت ۸ میلیون تومان فروختم که ۵ میلیون آن نقد به من پرداخت شد و ۳ میلیون به حساب بانکی ام واریز شد. طلاهای دخترم را هم دزدیدم تا موقع فروش به مشکل نخورم، اما بخشی از این پول را برای پرداخت اقساط بانکی و بیمه خودرو هزینه کردم و بقیه را هم دارو خریدم.

پس از اعترافات صریح این مرد معتاد مشخص شد وی حتی کارت ملی و گواهینامه رانندگی دخترش را نیز به سرقت برده است که تحقیقات پلیس در این خصوص ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا