ترندهای روز

مرغ‌های تاریخ گذشته، کار دست فروشنده متخلف داد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

یک واحد صنفی مرغداری به دلیل رعایت نکردن ضوابط بهداشتی و عرضه مرغ تاریخ مصرف گذشته که مصداق تهدید سلامت جامعه است پلمب شد.

جوجه های گذشته کار فروشنده متخلف است

برات الله زیدآبادی رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار اظهار داشت: در پی اجرای طرح نظارت بر بهداشت و درمان تشدید شده در ماه محرم و بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده فرآورده های خام دامی این شهرستان، واحد صنفی فروش مرغ در شهرک توحید به علت به عرضه مرغ تاریخ مصرف گذشته و تهدید سلامت عمومی طبق دستور مقام قضایی برای دومین بار پلمب شد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به تذکرات مکرر کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه به اپراتورهای مراکز عرضه برای رعایت شرایط بهداشتی و عدم قطع کردن گوشت مرغ بدون حضور مشتری متاسفانه برخی از سودجویان بر تخلف خود اصرار داشتند و سلامت عمومی جامعه را به خطر انداختند.

زیدآبادی تاکید کرد: با توجه به اینکه ایمنی و سلامت مواد غذایی در جامعه یکی از مهمترین وظایف دامپزشکی است، با متخلفان بهداشتی به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه دامپزشکی زیدآبادی سبزوار، وی از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی توسط واحدهای صنفی عرضه کننده فرآورده های خام دامی اعم از فروش فرآورده های تاریخ مصرف گذشته، عدم درج تاریخ تولید و انقضا بر روی محصول، عدم مجوز تولید معتبر از دامپزشکی و … مراتب را به صندوق صوتی ۱۵۱۲ اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا