ترندهای روز

مرگ اسرارآمیز نوعروس در شب پاتختی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

زمانی که عروس و داماد جوان در مراسم عروسی دچار بیماری شدند و عروس فوت کردند، تحقیقات برای کشف راز این ماجرا آغاز شد و اکنون نتایج به دست آمده توسط پزشکی قانونی منجر به دستگیری دختر و پسر آشنا شده است.

مرگ مرموز نوواروس در شب خواب

آغاز این پرونده به سی ام شهریور سال گذشته برمی گردد. در آن روز به تیم جنایی اطلاع داده شد که نوواروسی به طرز مشکوکی در بیمارستان فوت کرده است. او چند روز در بیمارستان بستری بود اما تلاش پزشکان برای نجات او بی فایده بود. از سوی دیگر علت مرگ وی مشخص نشد و بازپرس جنایی دستور داد جسد زن جوان برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی ارسال شود. بررسی ها حاکی از آن بود که این تازه داماد یک روز پس از مراسم عروسی بیمار بوده و در بیمارستان بستری شده است.

آنطور که خانواده گفته اند، مینا تازه ازدواج کرده و همسرش در مراسم عروسی ناگهان دچار بیماری شدند و هر دو به بیمارستان منتقل شدند. اگرچه تازه داماد بهتر شد، اما نوواروس به زندگی برنگشت. خانواده مینا به مرگ او بر اثر کرونا مشکوک بودند تا اینکه چند روز پیش پزشکی قانونی علت مرگ نوواروس را اعلام کرد.

دستگیری ۲ مظنون

پزشکی قانونی اعلام کرد که مینا نوواروس بر اثر مسمومیت با قرص برنج فوت کرده است. پس از اعلام این نظریه، پدر و مادر مینا به دادسرای امور جنایی تهران مراجعه و از داماد و دختری آشنا به نام گلاره شکایت کردند. آنها مدعی شدند این دو نفر با همدستی یکدیگر جان دخترشان را گرفتند.

پدر مینا گفت: دخترم و میلاد همکار بودند. آنها در آژانس مسافرتی کار می کردند، عاشق یکدیگر شدند و ازدواج کردند، اما میلاد اخیرا با دختری به نام گلاره یک شرکت بازرگانی تاسیس کرده بود و دخترم از این موضوع شاکی بود. ما به دامادمان مشکوکیم چون احتمالا با کمک گولارا دخترمان را مسموم کرده است. البته خودش برای صحنه پردازی از سم استفاده می کرد تا زنده بماند و کسی به او مشکوک نشود. با این شکایت میلاد و گلاره دستگیر و صبح دیروز در دادسرای امور جنایی تهران مورد بازجویی قرار گرفتند. میلاد گفت: درست است که با گلاره شرکت تاسیس کرده ام اما این ربطی به فوت همسرم ندارد. من عاشق همسرم مینا بودم و روز حادثه هر دو حالمان بد شد. او مرد، اما من زنده ماندم. نمی دانم چگونه قرص برنج خورد.

در ادامه جلسه گلاره گفت: من و میلاد شریک هستیم و تجارت می کنیم. می دانستم که میلاد با مینا نامزد کرده و خیلی دوستش دارد و وقتی ازدواج کردند به آنها تبریک گفتم اما نمی دانم چرا قرص برنج خورد و مرد. من در مرگ تازه داماد هیچ تقصیری ندارم و بی گناهم. ۲ متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند تا اسرار این پرونده و مرگ نوواروس فاش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا