ترندهای روز

مرگ تلخ 4 عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان-نایین

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اصفهان اعلام کرد: تصادف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه کامیون در محور اصفهان – نایین روبروی شهرک صنعتی سجزی ساعت ۱۹:۴۲ روز پنجشنبه به مرکز فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اصفهان با اشاره به اعزام تیم امداد و نجات از ایستگاه شماره ۱۵ به همراه خودروی امدادی و همچنین تیم آتش نشانی شهرک صنعتی سزی گفت: چهار سرنشین خودرو پژو ۴۰۵ در میان قطعات محبوس شدند. اتو پس از برخورد با کامیون.”

سرگرد محمد شریعتی افزود: تیم اعزامی پس از رسیدن به محل حادثه سریعا با استفاده از تجهیزات امدادی و هیدرولیک نسبت به رهاسازی سرنشینان گرفتار شده اقدام کردند اما اعضای خانواده به دلیل شدت جراحات وارده بلافاصله فوت کردند.

وی خاطرنشان کرد: این خانواده شامل یک مادر و پدر ۳۵ ساله با یک دختر ۱۵ ساله و یک پسر ۶ ساله است.

شریعتی گفت: آتش نشانان پس از رهاسازی اجساد متوفیان و ایمن سازی محل حادثه را به پلیس آگاهی تحویل دادند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان نیز درباره این حادثه گفت: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه ناتوانی در کنترل وسیله نقلیه به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون اعلام شد.

سرهنگ علی مولوی به رانندگان به ویژه در ناوگان حمل و نقل عمومی و باری توصیه کرد: قبل از رانندگی و حرکت در مسیرهای طولانی استراحت و خواب کافی داشته باشند تا شاهد چنین حوادث تلخ و دردناکی نباشیم.

سجزی در ۳۵ کیلومتری شرق اصفهان و در کنار جاده ترانزیتی اصفهان – نایین قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا