ترندهای روز

مرگ دو زن بعد از نوشیدن مشروب الکلی تقلبی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چند روز پیش گزارش مرگ زن جوان در یکی از بیمارستان های پایتخت به بازپرس قتل اعلام شد. تحقیقات اولیه که به دستور بازپرس جنایی انجام شد حاکی از آن بود که زن جوانی به نام مینا بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم جان خود را از دست داده است.
در حالی که تحقیقات تیم جنایی ادامه داشت، ۷۲ ساعت پس از مرگ مینا، گزارش فوت زن جوان دیگری به بازپرس جنایی اعلام شد. به گفته پزشک متخصص و کادر درمانی، زن دوم به نام شهناز نیز بر اثر مصرف مشروبات الکلی و مسمومیت جان خود را از دست داده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد این دو زن جوان با هم دوست بوده و همزمان برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند. اما یکی از آنها سه روز پس از دوستش جان به جان آفرین تسلیم کرد.
با مشخص شدن این موضوع، به دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی، تحقیقات از همسران دو زن جوان آغاز شد. همسر مینا در نقدها گفت: چند روز پیش تصمیم گرفتیم با دوستم و همسرش برای آخر هفته به شمال کشور برویم. در سوپرمارکتی در تهران مشروبات الکلی با مارک فلان شرکت خریدیم و به سمت شمال حرکت کردیم. اونجا همگی مشروب خوردیم. من و دوستم مریض شدیم اما زیاد توجه نکردیم و به تهران برگشتیم. وقتی به تهران رسیدیم حال همسرانمان بدتر شد و آنها را به بیمارستان منتقل کردیم.
در پی اظهارات مرد جوان تحقیقات به دستور بازپرس جنایی ادامه یافت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ مرد سوپرمارکت رفتند. اما وی مدعی شد که مشروب را از شخص دیگری خریداری کرده و در نهایت پس از دستگیری ۵ واسطه در نهایت به عنوان فروشنده اصلی مشروب شناخته شد. اما مرد جوان مدعی شد که مشروب خوردن او مشکلی ندارد.
وی در تحقیقات گفت: درست است که نوشیدنی های من دست ساز است و فقط به خاطر ظاهر، برند یک برند معروف را روی آن گذاشتم اما نوشیدنی هایم مشکلی نداشت. چون اگر موردی بود دیگر موکلان من باید مجروح می شدند یا فوت می کردند اما هیچ اتفاقی برای کسی نیفتاده است.
در پی اظهارات فروشنده مشروبات الکلی، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا