ترندهای روز

مرگ عجیب و هولناک مرد لال در ساختمان قدیمی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

وقتی پلیس برای بررسی مرگ مشکوک مردی لال ۵۰ ساله به خانه قدیمی در حال بازسازی رفت، با حادثه عجیبی مواجه شد.

دیر شهریور در گذشته امدادگران اورژانس جسد کارگر ۵۰ ساله را که بریدگی عمیقی در پشت سر داشت به مرکز درمانی منتقل کردند اما اقدامات پزشکی بی فایده بود و کارگر مذکور در حالی که مشخص شد قادر نبود جان خود را از دست داد. صحبت می کرد و به اصطلاح معلول جسمی بود. است

مرگ عجیب و هولناک مرد لال در ساختمان قدیمی

در پی فوت وی بلافاصله تحقیقات قضایی با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز مانی آغاز شد که بررسی ها نشان داد در قسمتی از پای متوفی آثاری شبیه برق گرفتگی وجود دارد اما شیار بریده شده با یک جسم سخت نیز نشان دهنده یک حادثه جنایی بود.

به همین دلیل و با صدور دستور ویژه قاضی وحید خاکشور، بلافاصله گروهی از کارآگاهان آموزش دیده پلیس آگاهی مشهد به سرپرستی سروان آرمین منفرد (افسر پرونده) وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را با راهنمایی های پلیس آگاهی آغاز کردند. مقام قضایی

بررسی های اولیه حاکی از آن بود که امدادگران اورژانس جسد مجروح مرد لال را از جلوی ساختمانی قدیمی در کوی سیدی به بیمارستان منتقل کردند. طولی نکشید که صاحب ساختمان شناسایی شد و مشخص شد در روز حادثه استاد گچ کار به همراه کارگر ۵۰ ساله (متوفی) مشغول بازسازی و تعمیر ساختمان قدیمی هستند، اما استادکار کارگر از محل متواری شد و به مکان نامعلومی رفت.

با مشاهدات اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات مدرن پلیسی، استادکار ۴۰ ساله به نام “م.ع” در شهرک ترگه شناسایی و دستگیر شد. این مرد که به محل ساختمان قدیمی منتقل شده بود به قاضی ویژه قتل گفت: از «محمد الف» (متوفی) خواستم که کیسه گچ را از پله ها بالا بیاورد. او با کیف روی دوش یکی یکی از پله ها بالا می رفت که من جلوتر از او به طبقه بالا رفتم که ناگهان صدای ناله ای شنیدم و با دیدن کارگر مذکور که روی زمین دراز کشیده بود، ترسیده از اتاق بیرون آمدم. امدادگران که رسیدند من هم از ترس فرار کردم اما نمی دانم چه بلایی سرش آمده است!

در عین حال تحقیقات میدانی کارآگاهان با حضور قاضی خاکشور حاکی از آن بود که ساختمان مذکور دارای ۳ درب ورودی بوده و ساختمان در حال بازسازی است. زمانی که در تاریکی شب قاضی ویژه قتل و تیم بررسی صحنه جرم وارد ساختمان شدند و در را باز کردند، مشخص شد که در ورودی دیگر ساختمان ۲ کنتور برق قرار دارد به همین دلیل یکی از ماموران توانستند کلید کنتور برق را فشار دهند. او به سمت دیگر ساختمان حرکت کرد، اما وقتی سوئیچ را روشن کرد، ناگهان صدای مهیبی باعث شد همه در صندلی هایشان یخ بزنند و هیچ چراغی در ساختمان روشن نشد. به همین دلیل و با پیشنهاد افسر پرونده، ادامه تحقیقات با پلمب ساختمان مذکور به روز بعد موکول شد.

در همین حال صبح روز بعد که تیم تحقیق مجددا با حضور افسر قضایی وارد ساختمان شدند ناگهان یکی از ماموران با سیمی در کنار چهارچوب در اتاق مواجه شد که آثار سوختگی ناشی از جرقه برق در آن دیده می شد. سفارش قاضی طولی نکشید، کارشناسان اداره برق به محل ساختمان قدیمی آمدند و با استفاده از ابزار مخصوص (فازمتر) متوجه شدند که برق بخشی از سیم کشی قدیمی ساختمان هنوز قطع نشده است. قطع شده است.

ادامه تحقیقات نشان داد شب گذشته به دلیل اینکه درب اتاق برای ورود ضابط قضایی قبل از وصل کنتور باز شده بود سیم برق برهنه به چهارچوب در وصل نشده و حادثه دیگری رخ داده است. در عین حال بررسی های بیشتر کارشناسی حاکی از آن بود که کارگر ۵۰ ساله در حین حمل کیسه گچ به اسکلت فلزی داخل اتاق نیز برخورد کرده و بر اثر برق گرفتگی به گونه ای پرتاب شده که سرش اصابت کرده است. توسط یک تیغه فلزی و یک برش عمیق ایجاد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا