ترندهای روز

مرگ غم انگیز کارگر لال در خانه قدیمی

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دیر شهریور در گذشته امدادگران اورژانس جسد کارگر ۵۰ ساله را که از ناحیه پشت سرش دچار بریدگی عمیق شده بود به مرکز درمانی منتقل کردند اما اقدامات پزشکی بی فایده بود و کارگر مذکور در حین پیدا شدن فوت کرد. که قادر به تکلم نبود و به اصطلاح او معلول جسمی است. پس از مرگ وی بلافاصله تحقیقات قضایی با حضور قاضی ویژه قتل عمد در مرکز مانی آغاز شد. بررسی ها نشان داد در قسمتی از پای متوفی آثاری شبیه برق گرفتگی وجود دارد اما شیار بریده شده با جسم سخت نیز حکایت از وقوع یک حادثه مجرمانه دارد. به همین دلیل و با صدور دستور ویژه قاضی وحید خاکشور، بلافاصله گروهی از کارآگاهان آموزش دیده پلیس آگاهی مشهد به سرپرستی سروان آرمین منفرد (افسر پرونده) وارد عمل شدند و تحقیقات گسترده ای را با راهنمایی پلیس آگاهی آغاز کردند. مقامات قضایی بررسی های اولیه حاکی از آن بود که امدادگران اورژانس جسد مجروح مرد «لعل» را از جلوی ساختمانی قدیمی در کوی سیدی به بیمارستان منتقل کردند. طولی نکشید که صاحب ساختمان شناسایی شد و مشخص شد در روز حادثه استاد گچ کار به همراه کارگر ۵۰ ساله (متوفی) مشغول بهسازی و تعمیر ساختمان قدیمی هستند. ، اما استادکار از محل متواری شد و به مکان نامعلومی رفت.

با مشاهدات اطلاعاتی و استفاده از تجهیزات مدرن پلیسی، استادکار ۴۰ ساله به نام “م.ع” در شهرک ترگه شناسایی و دستگیر شد.

این مرد که به ساختمان قدیمی منتقل شده بود به قاضی ویژه قتل گفت: از «محمد الف» (متوفی) خواستم که کیسه گچ را از پله ها بالا ببرد و او کیف را روی دوش خود حمل کرد. یکی یکی جلوتر از او به طبقه بالا رفتم که ناگهان صدای ناله ای شنیدم و با ترس از اتاق بیرون آمدم و دیدم کارگر مذکور روی زمین افتاده است. وقتی امدادگران اورژانس رسیدند من هم از ترس فرار کردم اما نمی دانم چه بلایی سرش آمده است!

در عین حال تحقیقات میدانی کارآگاهان با حضور قاضی خاکشور حاکی از آن بود که ساختمان مذکور دارای ۳ ورودی بوده و ساختمان در حال بازسازی است. زمانی که در تاریکی شب قاضی ویژه قتل عمد به همراه تیم بررسی صحنه جرم وارد ساختمان شده و درب را باز کردند، مشخص شد در ورودی دیگر ساختمان ۲ کنتور برق قرار دارد. او به طرف دیگر ساختمان حرکت کرد، اما وقتی کلید را روشن کرد، ناگهان صدای مهیبی همه افراد حاضر را در بر گرفت و چراغ ساختمان روشن نشد! به همین دلیل و با پیشنهاد افسر پرونده، ادامه تحقیقات با پلمب ساختمان مذکور به روز بعد موکول شد، زیرا فرضیه حضور «قاتل سرگردان» در ساختمان قدیمی قوی بود. . در همین حال صبح روز بعد وقتی تیم تحقیق مجددا با حضور افسر قضایی وارد ساختمان شد ناگهان یکی از ماموران با سیمی در کنار چهارچوب درب اتاق مواجه شد که سرش آثار سوختگی ناشی از جرقه برق دیده می شد. و طولی نکشید که با دستور قاضی کارشناسان اداره برق در ساختمان قدیمی حاضر شدند و با استفاده از ابزار مخصوص (فازمتر) متوجه شدند برق بخشی از سیم کشی قدیمی ساختمان. هنوز قطع نشده است و بررسی های بیشتر نشان داد که شب گذشته به دلیل اینکه قبل از وصل کنتور در اتاق برای ورود ضابط قضایی باز شده بود سیم برق برهنه به چهارچوب در وصل نشده و حادثه دیگری رخ داده است. در عین حال بررسی های بیشتر کارشناسی حاکی از آن بود که کارگر ۵۰ ساله در حین حمل کیسه گچ نیز به اسکلت فلزی داخل اتاق برخورد کرده و بر اثر برق گرفتگی پرتاب شده و پشت سرش به تیغه فلزی برخورد کرده است. باعث بریدگی عمیق می شود. است

با افشای قتل «قاتل سرگردان» در ساختمان قدیمی! این پرونده از دایره جنایی خارج شد و رنگ حادثه به خود گرفت. از سوی دیگر مالک ساختمان نیز با اتهامات قانونی مواجه شد و تحقیقات در حالی ادامه داشت که تنها یک قصور باعث بروز چنین حادثه دلخراشی در مشهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا