ترندهای روز

مرگ قاچاقچی شیشه موقع از بین بردن مواد مخدر

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

چند روز پیش خبری در برخی رسانه های معاند منتشر شد که حکایت از مرگ یک قاچاقچی در بازداشتگاه پلیس داشت. در این خبر آمده است فردی به نام محمد پس از دستگیری توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در حالی در بازداشتگاه جان خود را از دست داد که آثار شکنجه بر بدن وی وجود داشت.

این خبر در حالی منتشر شد که بررسی ها حاکی از آن بود که این قاچاقچی نه بر اثر شکنجه بلکه بر اثر گازگرفتگی در حین تولید مواد مخدر شیشه جان خود را از دست داده است.

واقعیت ماجرا این است که چند روز پیش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر زاهدان که از مدتی قبل یکی از تولیدکنندگان و قاچاقچیان شیشه به نام محمد را زیر نظر داشتند، متوجه شدند وی در یک منزل مسکونی اقدام به تولید مواد مخدر می کند. به همین دلیل در یک عملیات ضربتی وارد این خانه شدند اما قاچاقچی و همدستش با دیدن پلیس قصد داشتند مواد آماده شده را منهدم کنند و در این بین محمد بر اثر استنشاق گاز شیمیایی سمی جان باخت.

همدست محمد درباره روز حادثه می گوید: آن روز محمد با من تماس گرفت و گفت که به سمت من می آید و در کوچه هستم. وقتی وارد کوچه شد، خودروی خود را پارک کرد و یک کیسه مواد شیمیایی و یک کیسه پلاستیکی حاوی مواد مخدر شیشه را از داخل خودرو بیرون آورد و وارد خانه شد. بعد به من گفت اجاق گاز را بیاور. یک اجاق هم آوردم و او قابلمه را پر از آب کرد و روی اجاق گذاشت. در همین حین پلاستیک لیوان را داخل قابلمه خالی کرد و کمی بعد تمام لیوان در آب حل شد. سپس کیسه مواد شیمیایی را داخل یک سطل خالی کرد و متوجه شدم که این مواد مانند آب جوش حباب می دهند. در آن لحظه محمد ماسک داشت و به من گفت دورتر بایستم چون گاز این مواد خطرناک است. او در آشپزخانه بود و من نزدیک در نشسته بودم و نگاه می کردم.

متهم ادامه داد: محمد نیز مقداری بنزین در سطل مواد شیمیایی ریخت تا گاز آن را زیاد کند. او در آشپزخانه مشغول کار بود که مأموران آمدند. محمد گیج شده بود. قابلمه و سطل مواد را گرفت تا داخل سینک آشپزخانه خالی کند. آنقدر ناراحت بود که مقداری از مطالب را روی خودش ریخت. وقتی محمد سطل و قابلمه را خالی کرد، خانه پر از گاز شد. وقتی جلوی در بودم به سختی نفس می کشیدم. ماموران که آمدند هر دوی ما را دستگیر کردند و سوار ماشین پلیس کردند. چون مقداری از مواد روی محمد ریخته شده بود، ماموران کولر ماشین را روشن کردند و به کلانتری رفتند. در راه، نه تنها من و محمد، بلکه مأموران هم سرفه می کردیم و وقتی رسیدیم، هم من و هم محمد احساس بیماری کردیم. هر دوی ما به دلیل گاز سمی مریض شدیم و ماموران به اورژانس اطلاع دادند و به بیمارستان منتقل شدیم اما محمد به دلیل استنشاق گاز بیشتر فوت کرد.

با مرگ عجیب قاچاقچی شیشه، همدست وی در بازداشت به سر می برد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا