ترندهای روز

مرگ مشکوک مردی که در بیمارستان روانپزشکی بستری بود

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

چند روز پیش مرگ مرد میانسالی در یکی از بیمارستان های تهران به بازپرس قتل پایتخت اعلام شد.

با توجه به اینکه مرد متوفی از آسایشگاه روانی به بیمارستان منتقل شده و اندکی پس از انتقال جان خود را از دست داده است، بازپرس جنایی دستور آغاز تحقیقات و تحقیقات بیشتر برای تعیین علت مرگ وی را صادر کرد.

این در حالی بود که پس از مرگ مرد میانسال خانواده وی از کادر درمانی بیمارستان روانی شکایت کردند. یکی از آنها گفت: پدرم به دلیل مشکلات روحی و روانی در بیمارستان تحت مداوا بود اما وضعیت جسمانی اش خوب بود. روز حادثه با ما تماس گرفتند و گفتند که حال پدر وخیم است و او را به بیمارستان رسانده اند. وقتی به بیمارستان رسیدیم، پدرم مرده بود.

این جوان در ادامه بیان کرد: روی بدن پدرم آثار جراحات، کبودی و جراحت دیده می شد که به نظر می رسید توسط کادر پزشکی ایجاد شده باشد. به همین دلیل از پرسنل بیمارستان شکایت داریم.

با شکایت خانواده این مرد ۶۰ ساله، مسئولان مرکز اعصاب و روان مورد رسیدگی قرار گرفتند و مدعی شدند این جراحات ناشی از درگیری با افراد دیگری است که در مرکز اعصاب و روان بستری شده اند و یا خودزنی کرده اند.

در حال حاضر با شکایت خانواده مرد میانسال، با دستور بازپرس جنایی، جسد برای تعیین علت اصلی مرگ و بررسی اظهارات مسئولان مرکز روانی به پزشکی قانونی منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا