ترندهای روز

مرگ مشکوک یک زن در حمام خانه‌اش

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

: جسد زن میانسال در حمام منزلش در منطقه لواسان کشف شد. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: در پی مرگ مشکوک زنی میانسال در حمام منزلش در منطقه لواسان، شوهر وی که اظهارات ضد و نقیض می کرد دستگیر شد.

مرگ مشکوک زنی در حمام

سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل سال ۱۴۰۳ مرگ مشکوک زنی میانسال در حمام منزلی در منطقه لواسان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل حادثه حضور یافتند و با جسد زن میانسالی مواجه شدند که بر روی مچ دست و دستانش خراشیده شده بود. ، پا و دست و احتمالاً بر اثر خفگی کشته شده است. بررسی های اولیه نیز نشان داد همسر متوفی این مرگ مشکوک را به پلیس گزارش داده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در اولین اقدام همسر متوفی هدف تحقیقات قرار گرفت و وی با اظهارات ضد و نقیض گفت از خراشیدگی و تصادفی که برای همسرم رخ داده اطلاعی ندارم. او به دستشویی رفته بود، اما ناگهان احساس بیماری کرد و به زمین افتاد. بعد از اینکه متوجه شدم او فوت کرده است، بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دادم.

وی گفت: از سوی دیگر بررسی های اولیه حاکی از آن بود که بر خلاف ادعای مطرح شده، این زوج با یکدیگر اختلاف پیدا کرده اند و احتمالا مرد میانسال همسرش را کشته و قصد مثله کردن جسد را داشته است، اما برای این کار متوقف شده است. دلایل نامعلومی و پس از صحنه سازی با سناریوی مرموز برای گمراه کردن تیم جنایی طراحی شد.

سردار گودرزی خاطرنشان کرد: بدین ترتیب مرد میانسال دستگیر و کارآگاهان اداره دهم با اقدامات اطلاعاتی گسترده برای ادامه تحقیقات در رابطه با این پرونده تعیین شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: جسد زن میانسال برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات از سوی کارآگاهان جنایی همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا