ترندهای روز

مرگ مظنون فراری با شلیک پلیس

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

ماموران گشت موتوری کلانتری ۱۲۴ گلهک ساعت ۲۳ روز سه شنبه بیست و نهم خرداد زمانی که در حال گشت زنی در یکی از خیابان های شمال شهر بودند به یک موتورسیکلت با دو سرنشین مشکوک شدند.

ماموران با نزدیک شدن به موتورسیکلت متوجه مخدوش شدن پلاک آن شدند. به همین دلیل ماموران احتمال مجرم بودن سرنشینان موتورسیکلت را بررسی و به آنها دستور ایست دادند. راننده موتورسیکلت مرد جوانی بود که با دیدن ماموران پلیس و شنیدن دستور ایست، سرعت موتور سیکلت را برای فرار افزایش داد. ماموران با مشاهده اینکه دو موتورسوار قصد فرار دارند سرعت خود را افزایش داده و تعقیب و گریز آغاز شد.

ماموران به دو مرد سوار بر موتورسیکلت تذکر دادند و چندین بار از راننده خواستند توقف کند تیر آنها هم به هوا شلیک کردند. اما موتورسوار و مرد همراهش به دستور ماموران توجهی نکردند و به فرار ادامه دادند. تعقیب و گریز ادامه داشت تا اینکه فاصله ماموران گشت ارشاد با موتورسواران متواری به کمتر از یک متر رسید. در این هنگام یکی از افسران قصد داشت دوباره از هوا شلیک کند. از سوی دیگر راکب ترک موتورسیکلت قصد داشت با ماموران درگیر شود که ناگهان تیراندازی از اسلحه افسر شلیک شد و به پهلوی راکب ترک اصابت کرد و با از دست دادن تعادل هر دو مظنون به زمین افتادند. زمین

با حضور امدادگران بر روی تخت دو راکب موتورسیکلت، ماموران متوجه شدند که گلوله شلیک شده از پهلوی سرنشین ترک موجب زخمی شدن راکب موتورسیکلت نیز شده است. تحقیقات ماموران همزمان با انتقال دو مجروح به بیمارستان جهت انجام عمل جراحی آغاز شد.

همزمان تلاش تیم پزشکی برای نجات جان دو مرد در بیمارستان ادامه داشت اما دقایقی بعد تیم پزشکی اعلام کرد که این شهروند ترکیه ای به دلیل خونریزی شدید جان خود را از دست داده و راننده جان سالم به در برده و در بخش شدید بستری شده است. واحد مراقبت

با اعلام مرگ مظنون، بازپرس موسی رضازاده مسئول نظارت بر قتل بازپرس دادسرای جنایی تهران به همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند. . بررسی های اولیه نشان داد که علاوه بر پلاک موتورسیکلت، شاسی آن نیز آسیب دیده است. این یافته جدید احتمال مجرم بودن این دو مرد و سابقه حضور در تیم جنایی را تقویت کرد، اما از آنجایی که یکی از آنها فوت کرده بود و مرد مجروح همچنان قادر به صحبت نبود، به ناچار تحقیقات از وی تا بهبودی وی به تعویق افتاد.

به این ترتیب اعضای تیم تحقیقات جنایی به سمت افسر تیراندازی رفتند. وی در تحقیقات گفت: من و همکارم در حال گشت زنی بودیم که دو مرد سوار بر موتورسیکلت را دیدیم که در خیابان ها و کوچه های خلوت پرسه می زنند. ما زیرکانه آنها را تماشا کردیم و به رفتار آنها مشکوک شدیم. پس از آن به طور نامحسوس به آنها نزدیک شدیم و دیدیم که پلاک موتور آنها مخدوش است. بنابراین فرض را بر این گذاشتیم که دو مرد جوان سارق هستند و لازم است برای مشاهده شواهد به آنها مراجعه کنیم. به همین دلیل دستور توقف دادیم. اما با دیدن ما قصد فرار داشتند و حتی به دستور ما تیراندازی کردند تیر حتی توجه هم نکردند. پس از طی مسافتی به آنها نزدیک شدیم و دوباره دستور توقف دادیم که راننده ترک ما را در یک قدمی خود دید و از روی موتورسیکلت با من درگیر شد. می خواست اسلحه ام را از من بگیرد که تیری شلیک شد و به او اصابت کرد. راننده تعادل خود را از دست داد و روی زمین افتاد. بعد فهمیدیم تیر از پهلوی مسافر عبور کرد و به بدن راننده برخورد کرد که هر دو را به بیمارستان فرستادیم.

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد مرد متوفی به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس جنایی با شناسایی هویت مرد متوفی و ​​همدستش به مأموران دستور داد تا سوابق آنها را بررسی کنند.

بنابراین، در حال حاضر کارآگاهان در حال بررسی نحوه استفاده افسر از سلاح و چگونگی وقوع این حادثه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا