ترندهای روز

مرگ نوجوان ۱۱۰ کیلویی در بیمارستان

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این اتفاق پس از آن رخ داد که این پسر نوجوان برای کاهش وزن ۱۱۰ کیلوگرمی خود در بیمارستانی در تهران بستری شد و خود را به تیغ جراح سپرد اما این عمل نتیجه خوبی برای او به همراه نداشت و باعث مرگ وی شد.

بازپرس محمدجواد شفیعی از شعبه پنجم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران که روز سه شنبه مسئول نظارت بر قتل پایتخت بود، در پی تماس ماموران پلیس آگاهی مبنی بر اینکه ماموران امنیتی یکی از بیمارستان های مرکز تهران گزارش دادند مرگ پسر نوجوان در بخش جراحی زیبایی

در پی اعلام این خبر، تیم تحقیقات جنایی به دستور بازپرس قتل راهی مرکز درمانی شدند و جسد پسر ۱۶ ساله ای را که بر اثر جراحی زیبایی کاهش وزن در سردخانه بیمارستان فوت کرده بود مورد معاینه قرار دادند.

همچنین تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که پسر نوجوانی با وزن حدود ۱۱۰ کیلو برای جراحی زیبایی کاهش وزن به این مرکز درمانی مراجعه کرد اما زمانی که با پای خود برای جراحی به بیمارستان مراجعه کرد جان خود را از دست داد. همچنین پرونده پزشکی پسر نوجوان در حالی مورد بررسی قرار گرفت که خانواده وی که از این اتفاق ناراحت شده بودند از کادر درمانی بیمارستان شکایت کردند.

سرانجام پس از بررسی های لازم و مشخص شدن قتلی، مامور پلیس آگاهی شفیعی دستور داد تا جسد پسر ۱۶ ساله برای بررسی دقیق تر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده به پزشکی قانونی منتقل شود. دادسرای ناحیه ۲۶ کیفری با حکم عدم صلاحیت رسیدگی به این پرونده در دادسرای امور جنایی. «پزشکی» ارجاع شد، زیرا با توجه به اسناد و مدارک موجود وقوع قتل منتفی اعلام شد. به این ترتیب خانواده متوفی باید در دادسرای جرایم پزشکی حضور یافته و شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از مرکز درمانی مورد نظر طرح کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا