ترندهای روز

مرگ نوزاد شیرخوار بر اثر نیش عقرب در بشاگرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بشاگرد، عصر روز دوشنبه خانواده ای اهل شهرستان بشاگرد از اداره سیت و مستی شهرستان بشاگرد برای احیای نوزاد یک ساله خود به بیمارستان بقیه الله (عج) مراجعه کردند. اما متاسفانه فرزند این خانواده علائم حیاتی نداشت. .

مظاهر نجفی رئیس بیمارستان بقیه الله (عج) شهرستان بشاگرد در این خصوص با بیان اینکه یک کودک بدون علائم حیاتی توسط خانواده و عمویش به این مرکز درمانی آورده شد که علیرغم بیش از ۴۵ دقیقه تلاش برای احیا، اقدام به انجام این کار کرد. جایی نرو

وی به نقل از عموی کودک متوفی گفت: شب گذشته این کودک از ناحیه پهلوی چپش توسط عقرب گزیده شد و خانواده وی از این موضوع بی اطلاع بودند تا اینکه بعد از ظهر امروز هنگام غذا دادن به کودک متوجه حالت تهوع شد و مشاهده کردند. استفراغ کودک و همچنین خون در ادرار نوزاد.

رئیس بیمارستان بقیه الله (عج) شهرستان بشاگرد در ادامه افزود: زمانی که این خانواده به بیمارستان مراجعه کردند ساعت ۱۸:۳۰ بود که متاسفانه نوزاد قبل از رسیدن به این مرکز درمانی فوت کرد.

نجفی بر لزوم رسیدن به موقع به مراکز درمانی برای درمان انواع گزیدگی ها تاکید کرد و خاطرنشان کرد: بی توجهی و آوردن بیمار گزیده به ویژه مار و عقرب گزیدگی جان بیمار را به خطر می اندازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا