ترندهای روز

مرگ 8 بیمار در آتش سوزی بیمارستان قائم رشت

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

صبح روز سه شنبه در بیمارستان خصوصی قائم رشت آتش سوزی رخ داد. گزارش آتش سوزی ساعت ۱:۱۳ بامداد سه شنبه به سازمان آتش نشانی رشت اعلام شد.

محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در محل حادثه آتش سوزی بیمارستان خصوصی قائم رشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی داشت، اظهار داشت: از لحظه وقوع آتش سوزی اقدامات لازم انجام شده است. جهت انتقال و انتقال بیماران بستری به سایر بیمارستان های رشت انجام شد.

وی بیان کرد: عملیات انتقال بیماران همزمان با اطفای حریق توسط نیروهای آتش نشانی و هلال احمر انجام شد. وی گفت: در زمان آتش سوزی ۱۴۲ بیمار در بیمارستان بستری شدند که از این تعداد ۱۰۹ بیمار در بخش عادی و ۳۳ بیمار در بخش های ویژه بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تمامی بیماران از بیمارستان به سایر بیمارستان های هماهنگ شده منتقل شدند، افزود: متاسفانه ۸ نفر از بیماران جان خود را از دست دادند و علت فوت توسط پزشکی قانونی در دست بررسی است.

آشوبی با اشاره به بیمارانی که به سایر بیمارستان ها منتقل شدند، گفت: ۲۸ نفر به بیمارستان پورسینا، ۴۴ نفر به بیمارستان رازی رشت، هفت نفر به بیمارستان ولایت، ۱۸ نفر به بیمارستان حشمت، دو نفر منتقل شدند. به بیمارستان الزهرا و یک نفر نیز به بیمارستان الزهرا منتقل شدند. پیروز لاهیجان ۱۰ نفر به بیمارستان پارس، یک نفر به آریا و سه نفر به صومعه سرا منتقل شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا