ترندهای روز

مزاحمت خیابانی یا پیشنهاد وسوسه‌انگیز زن میانسال؛ انگیزه قتل شوهر او چیست؟

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (irtahlil.com):

رسیدگی به این پرونده جنایی از بامداد هجدهم تیرماه با کشف جسد مردی ناشناس که بر اثر اصابت گلوله به سر کشته شده بود آغاز شد. با اطلاع بازپرس موسی رضازاده به همراه تیم بررسی صحنه جنایت راهی محل شد. ماموران در حال بررسی در محل هستند که یک زن و یک دختر از میان جمعیت خود را به جسد رساندند و مدعی شدند مقتول شوهر و پدرشان است.

زن میانسال خود را فرزانه و پرستار منزل معرفی کرد و گفت: برای آمپول از خانه خارج شدم و وقتی به خانه برگشتم خبری از محمود که شوهرم است نبود به همین دلیل وقتی به دنبال همسرم بودم. متوجه جمعیت شد و جسد او را دید.

فرزانه در تحقیقات مدعی شد که با همسرش مشکلی ندارد و تا لحظه دیدن جسد بی جان محمود از سرنوشتی که برایش پیش آمده بی اطلاع بوده است. اما تیم جنایی در محل قتل یک جعبه لوازم پزشکی را پیدا کردند که متعلق به فرزانه بود و او مدعی بود قبل از ناپدید شدن همسرش برای تزریق آمپول و رفتن به خانه یکی از بیمارانش از خانه خارج شده است.

این تناقض و سایر شواهد جنایی احتمال دست داشتن فرزانه در قتل همسرش را افزایش داد. بنابراین به دستور بازپرس جنایی، فرزانه لحظاتی پس از کشف جسد دستگیر شد.

فرزانه در تمام مراحل تحقیقات مقدماتی اصرار داشت که مشکلی با همسرش وجود ندارد و اتهامی که به او وارد شده صحت ندارد. اما تحقیقات کارآگاهان جنایی حاکی از آن بود که فرزانه با فردی به نام بهنام در ارتباط بوده و وی مبلغی را به حساب وی واریز کرده است. به همین دلیل شناسایی بهنام در دستور کار قرار گرفت و بار دیگر تحقیقات از فرزانه که تنها مظنون دستگیر شده این پرونده بود آغاز شد.

این بار زن گفت: مدتی است که مردی به نام بهنام مرا آزار می دهد و به من ابراز علاقه می کند. وقتی به او گفتم مزاحم من نشو، چون متاهل هستم، مرا تهدید کرد که به همسرت می گویم که با من رابطه پنهانی داری. همچنین می ترسیدم همسرم با دروغ به من مشکوک شود، برای همین مدام با او دعوا می کردم و حتی به حسابش پول می ریختم.

این زن ادامه داد: با وجود اینکه بارها ماجرا را برای بهنام توضیح دادم، او دست از تلاش برنداشت و شب حادثه وقتی می خواستم برای آمپول به خانه یکی از بیماران بروم، بهنام در داخل بیمارستان جلوی من را گرفت. خیابان و دوباره مزاحمم شد از او خواستم مزاحم من نشود و در این مورد با او صحبت می کردم که ناگهان همسرم من و بهنام را با هم دید. او با دیدن این صحنه به شدت عصبانی شد و از من خواست به خانه بروم و مجبور شدم بروم. لحظاتی بعد به محل برگشتم تا ببینم بین آنها چه اتفاقی افتاده و متوجه شدم که بهنام همسرم را با شلیک گلوله کشته است.

با این اظهارات خردمندانه کارآگاهان جنایی راهی خانه بهنام شدند اما مرد جوان پس از قتل ناپدید شده بود. بررسی های پلیسی نیز نشان می داد بهنام از تهران خارج شده است اما ماموران موفق به کشف آدرس مخفیگاه وی در یکی از شهرهای غربی کشور شدند. پس از هماهنگی قضایی با بازپرس شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، گروهی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی راهی شهرستان محل اختفای متهم شدند و در نهایت مرد جوان دستگیر شد.

بهنام در تحقیقات به قتل با همدستی همسر مقتول اعتراف کرد. به همین دلیل بنا به دستور بازپرس جنایی، وی نیز مانند فرزانه در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار گرفت تا تحقیقات از دو متهم دستگیر شده ادامه داشته باشد.

بهنام که به اعتراف خودش متهم به مشارکت در قتل شده بود، گفت: قرار بود بابت همدستی در قتل ۲۰۰ میلیون حقوق دریافت کند.

در حال حاضر دو متهم تا تکمیل تحقیقات در بازداشت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا