اخبار اقتصاد ایران

مزایده فروش املاک مازاد بانک مسکن(منطقه آزاد بندرانزلی)

بانک مسکن در نظر دارد تعدادی از زمین های واقع در شهرک ساحلی آلاله بندر انزلی به آدرس استان گیلان – جاده خمام به انزلی را از طریق برگزاری مزایده عمومی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت و به صورت نقد یا نقد و به فروش برساند. اقساط

مزایده فروش املاک مازاد بانک مسکن (منطقه آزاد بندرانزلی) با شرایط تسهیل شده به صورت نقد و اقساط در حال برگزاری است.

مزایده اموال مازاد

برگشتن

نوع: حراجی

طبقه بندی موضوع: عمومی

رسانه: پورتال

موضوع: آگهی مزایده املاک مازاد واقع در شهرک ساحلی آلاله بندر انزلی (دی ماه ۱۴۰۲)

شماره: ۱۰۹/۱۴۰۲/۴۸

مهلت دریافت سند: ۱۰/۳۰/۱۴۰۲

مهلت تحویل مدارک: ۱۴۰۲/۱۱/۱۰

تاریخ بازگشایی پاکت ها: ۱۴۰۲/۱۱/۱۵

بانک مسکن تعدادی قطعه را در شهرک ساحلی آلاله بندر انزلی به آدرس استان گیلان – جاده خمام به انزلی با برگزاری مزایده عمومی و از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به صورت نقد یا نقد و اقساط در نظر می گیرد. ۵۰% مابقی نقد اقساط) ۳۶ ماهه و با سود ۲۳% بصورت قرارداد اجاره با شرط تملیک.

تاریخ انتشار: ۱۳۰۲/۱۰/۱۶ تاریخ دسترسی: ۱۳۰۲/۱۰/۱۶ لغایت ۱۳۰۲/۱۰/۳۰ مهلت دریافت اسناد مزایده از طریق سامانه: ۱۳۰۲/۱۰/۱۶ لغایت: ۱۳۰۲/۱۰/۳۰ آخرین مهلت تسلیم پیشنهادات: سه شنبه ۱۱ /۱۰/۱۴۰۲ تاریخ افتتاحیه: یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵ تاریخ اعلام برنده: ۱۳۰۲/۱۱/۱۷

کلیه مراحل مزایده از دریافت برگ شرایط مزایده تا ارائه پیشنهادات مزایده گران و بازکردن پاکت ها و همچنین پرداخت ضمانت شرکت در مزایده (سپرده) از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) می باشد. به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir. همچنین متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت بانک مسکن به نشانی www.bank-maskan.ir (صفحه اصلی، اطلاعات، اخبار و اطلاعیه ها، مزایده شهرک آلاله) مراجعه و برای بازدید از سایت با شماره تلفن ۲۶۳۰۹۲۵۴-۰۲۱ تماس بگیرند.

محل افتتاح پاکت پروپوزال های ارسالی از طریق سامانه ستاد تهران – خیابان نلسون ماندلا (آفریقا) – بالاتر از چهارراه اسفندیار – خیابان ارمغان شرقی – پلاک ۸ – ساختمان دفاتر مرکزی بانک مسکن – طبقه هشتم – سالن همایش ها می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا