خودرو

مزدا 3 مدل 2024ترکیبی از طراحی مدرن و فناوری‌های پیشرفته/ تجربه‌ای متفاوت با سیستم‌های ایمنی و رفاهی جدید+ فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش افق میهن: مزدا ۳ ۲۰۲۴ با طراحی زیبای خود مدرن و جذاب به نظر می رسد و توجه دوستداران سدان های کامپکت را به خود جلب می کند. این خودرو با استفاده از فناوری های پیشرفته مانند سیستم اطلاعات و سرگرمی به روز و امکانات ایمنی هوشمند، تجربه رانندگی راحت و ایمن را برای مسافران فراهم می کند. علاوه بر این، مزدا ۳ ۲۰۲۴ برای صرفه جویی در مصرف سوخت، همراه با عملکرد دینامیک و کنترل جاده، بهینه شده است و آن را به یک گزینه اقتصادی و مقرون به صرفه تبدیل می کند.

در مزدا ۳ ۲۰۲۴

همانطور که انتظار می رفت، فضای داخلی مزدا ۳ ۲۰۲۴ به اندازه نمای بیرونی آن جذاب است. با ورود به فضای داخلی این سدان تازه وارد شده، متوجه می شوید که مهمترین پارامتر در طراحی داخلی کابین، سادگی و کارایی آن است. این دو عنصر مهم در کنار مواد مرغوب، احساس راحتی و راحتی را برای مسافران فراهم می کند. طراحی چند لایه داشبورد حس عمق و کیفیت را منتقل می کند. استفاده از مواد نرم و مرغوب در سطوح مختلف داشبورد و درب ها حس لوکس بودن را افزایش می دهد. توجه به جزئیات در طراحی داخلی به وضوح قابل مشاهده است، از دریچه های تهویه با طراحی خاص گرفته تا دکمه های کنترلی با حس لامسه خوب که از فضای دیجیتال بسیاری از خودروهای تازه وارد شده دور است و کنترلرهای آنالوگ که احساس عملکرد خودرو برای مسافران

صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی سیستم اطلاعات و سرگرمی در بالای داشبورد قرار دارد و دسترسی و دید آسانی را برای راننده فراهم می کند. این نمایشگر از Android Auto و Apple CarPlay پشتیبانی می کند و امکان اتصال آسان گوشی های هوشمند را فراهم می کند. نکته جالب دیگر در فضای داخلی مزدا ۳ شکل دهانه های ورودی هوا به داخل است که با چیده شدن در اطراف فضای پشت آمپلی فایر، طراحی این قسمت را کامل می کند. فضای داخلی مزدا ۳ با فاصله بین دو محور ۲۷۲۵ میلی متر نسبتا جادار است. فضای سر و پا برای سرنشینان جلو کاملاً کافی است. در صندلی عقب کمی فضای بیشتری نسبت به برخی از رقبا وجود دارد، اما برای دو بزرگسال بیش از اندازه کافی است. صندوق عقب با ظرفیت ۴۴۴ لیتر فضای کافی برای چمدان را در اختیار شما قرار می دهد. قابلیت تا شدن صندلی های عقب نیز در صورت لزوم فضای بار را افزایش می دهد.

مزدا ۳ طرح ۲۰۲۴

یکی از مزیت های مزدا ۳ نسبت به رقبای خود در این سال ها طراحی مدرن و به روز آن است. این مشکل در نسل چهارم نیز به وضوح قابل مشاهده است و مزدا ۳ ۲۰۲۴ با فلسفه طراحی KODO مزدا به معنای «روح حرکت» تکامل یافته و بالغ شده و با ظاهری جذاب و زیبا ظاهر شده است. در نمای جلوی این سدان جذاب، چهره ای خشن و با ابهت را می بینیم که با چراغ های LED کشیده و جلوپنجره بزرگ با پوشش کرومی مشخص شده است. علاوه بر این، خطوط روی کاپوت به سمت جلوپنجره همگرا می شوند و حس حرکت رو به جلو را ایجاد می کنند. آنچه در نمای جانبی مزدا ۳ جلب توجه می کند، سادگی طراحی است. اما وجود پنل های حجیم بدنه از جمله گلگیرها و درها، بدنه ای عضلانی و قدرتمند به این سدان جمع و جور با اصالت ژاپنی بخشیده است.

سقف شیب دار که با نزدیک شدن به انتهای خودرو تندتر می شود، از نظر بصری یادآور خودروهای هاچ بک است که جذابیت خودرو را افزایش می دهد. اما مهم ترین نکته در نمای عقب این خودرو چراغ هایی است که با گرافیک جذاب داخلی چشم ها را خیره می کند. در واقع این قسمت ذات و روح ژاپنی این خودرو را به رخ می کشد و به نوعی لقب سامورایی را در ذهن تداعی می کند. مزدا ۳ سدان دارای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۶۶۰، ۲۰۲۸ و ۱۴۰۰ میلی متر و فاصله بین دو محور ۲۷۲۵ میلی متر است. به طور کلی، طراحی مزدا ۳ ترکیبی موفق از ظرافت و اسپرت بودن است. این خودرو در حالی که ظاهری بالغ و پخته دارد، از عناصر طراحی جوان پسند نیز بهره می برد. این طراحی متعادل می تواند برای طیف وسیعی از مشتریان جذاب باشد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا