ورزشی

مسئولان فدراسیون که جسارت اجرای قانون را نداشتند چرا نمایشِ سقف بودجه را برگزار کردند؟

رضا درویش پس از تصمیم کمیته استیناف مبنی بر استرداد امتیازات کسر شده از پرسپولیس و سپاهان که توسط کمیته انضباطی ابلاغ شد، اظهار داشت: پس از مدت ها حکم کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شد و بار دیگر این حکم صادر شد. واضح است که کسانی که به قانون پایبند هستند ضرر می کنند. بسیاری وجود دارد. همه اعتراف می کنند که پرسپولیس بیشترین ضرر را در بین تیم ها دیده است زیرا خود را پایبند به قانون تعیین شده می دانست اما دیدیم که شعاری بیش نیست.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: سوال این است که مسئولان شما و رئیس فدراسیون فوتبال که جرات اجرای قانون را ندارند، چه نمایشی به نمایش گذاشتید که گفتید ما قانون گذاشتیم، ما سقف بودجه تعیین کردید و آن نمایش را ساختید که بگویید ما هم می توانیم قانون وضع کنیم، اما شما جرات دارید آیا قانون را اجرا کردید؟!

درویش درباره جریمه سنگین مالی مصوب تجدیدنظر یادآور شد: اگر مشکل شما بی پولی یا بودجه فدراسیون بود راه های دیگری را انتخاب می کردید. شاید این بهترین راه بود، آسان است و دیگران به فرمان شما گوش می دهند. ۴۰-۵۰ یا ۶۰ میلیارد تومان برای تامین هزینه های فدراسیون. فدراسیونی که مدت هاست شعار می دهد از بی پولی رنج می برد و نیاز به تامین مالی دارد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: آقای تاج باید پاسخگو باشد، البته خودشان را پاسخگو نمی دانند و احتمالا برای سمینار، کنگره یا چیزی به خارج از کشور می رود. به طوری که آب از آسیاب می افتد، اما رقبای ما بازیکنان خود را جذب کردند، تهتر کردند، کم و بیش کردند و هر کاری خواستند انجام دادند. تنها پرسپولیس بود که باخت اصلی را متحمل شد. البته اینها از قبل برنامه ریزی شده بود.

درویش به مصاحبه های خود در ابتدای فصل اشاره کرد و ادامه داد: وقتی گفتم کاش قهرمان نمی شدیم به این روزها فکر می کردم. چون خیلی ها توقع قهرمانی پرسپولیس را ندارند و خیلی حیله گر هستند که چطور مانع قهرمانی پرسپولیس شوند. چون ما با همت و دعای مردم و محبت حضرت حق به این وظیفه رسیدیم.

وی با اشاره به صحبت های فصل گذشته خود گفت: سال گذشته در چندین مصاحبه گفتم که با ما بد برخورد شد، هشت داور را در تلویزیون آوردند و نشان دادند که چه اتفاقی افتاده است، اما غافل از اینکه دست خدا همیشه بالای دست است. ” بر اساس تصمیم کمیته استیناف نتیجه بازی در زمین مشخص می شود و نمی توانیم از نتیجه بازی امتیازی کم کنیم. بی ادبی حدی دارد. توهین به افکار عمومی بسیار زشت و بد است. شمسآذر ابتدا منهای ۶ امتیاز گرفتی و بعد منهای ۳ شد. آیا این در زمین مسابقه مشخص شد؟ برای چی؟ آیا قضاوت هایی می کنید که مردم فکر می کنند نمی فهمند، آیا گذشته شما را فراموش می کنند؟

درویش گفت: وظیفه دست اندرکاران پرسپولیس پیگیری موضوع از مجاری قانونی و سازمان های نظارتی است. حتی اگر به جایی برسد می توانیم به سازمان های بین المللی از جمله AFC و CAS شکایت کنیم تا حقوق هواداران متعصب پرسپولیس استیفا شود. ما هر کاری که لازم باشد انجام خواهیم داد تا حقوق آنها ضایع نشود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره شکایت از استقلال اظهار داشت: رقیب ما بیش از ۸۰ روز است که حکم انضباطی دریافت نکرده است، البته جای تامل دارد. البته مسئولان کمیته انضباطی تلویحاً اعلام کردند که تصمیم کمیته استیناف متفاوت خواهد بود.

وی افزود: با خود گفتند چرا باید به خود اجازه رای بدهند که آن رای در تجدیدنظر رد می شود؟ نشستند و منتظر ماندند تا ببینند کمیته استیناف چه رای خواهد داد. البته کمیته انضباطی دوباره رای نمی دهد چون حالا قرار است رای تجدیدنظر باطل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا