اخبار اقتصاد ایران

مسابقه ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا را از لنز ایرانسل ببینید :: ایران تحلیل

دیدار تیم ملی ایران با قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ به صورت زنده از لنز ایرانسل پخش می شود.

به گزارش ایران تحلیل، شبکه تلویزیونی اینترنتی لنز، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، همچنان به پخش زنده جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از روز چهارشنبه ۱۸ مهرماه ادامه می دهد. بهمن ۱۴۰۲ رقابت حساس تیم ملی کشورمان مقابل قطر میزبان مسابقات زنده نمایشنامه

این دیدار که در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا برگزار می شود از ساعت ۱۸:۳۰ روز چهارشنبه ۲۸ آغاز می شود. بهمن ۱۴۰۲ آغاز شد و تیم منتخب به فینال مسابقات راه یافت.

تقابل ایران با قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ یکی از مهم ترین دیدارهای تاریخ فوتبال این کشور به حساب می آید چرا که ایران در صورت پیروزی پس از پنجاه سال در فینال جام ملت های آسیا حاضر می شود.

همچنین علاقمندان می توانند ویژه برنامه «فوتبال بی نهایت» به مناسبت جام ملت های آسیا که تلفیقی از آیتم های جذاب فوتبالی و گزارش بازی های زنده از لنز ایرانسل است را تماشا کنند. این ویژه برنامه به طور مشترک توسط لنز اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران تلویزیون اینترنتی و پلتفرم آیو ساخته شده است و در روزهای برگزاری جام ملت های آسیا ۳۰ دقیقه قبل از هر مسابقه از صفحه ویژه “فوتبال بی نهایت” پخش می شود. در لنز .

لنز در مسابقات جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ نیز جوایزی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. کاربران می توانند به ازای هر ۳۰ دقیقه تماشای فوتبال، ۴۰ امتیاز کسب کنند و با افزایش امتیاز خود، در قرعه کشی جوایز پلی استیشن ۵، موبایل سامسونگ گلکسی اس ۲۱ و لا شرکت کنند. توپ لیگ ۲۰۲۲. بازدید از قسمت “لنز کلاب” و پیش بینی نتیجه جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ نیز از دیگر بخش های این جشنواره فوتبال لنز است که امتیاز کاربران و شانس کسب جوایز را برای آنها افزایش می دهد.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل است که کاربران می توانند آن را به صورت رایگان دانلود کرده و به مجموعه ای از جدیدترین فیلم ها و سریال های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه های زنده تلویزیونی، پخش زنده مسابقات ورزشی در هر زمان و مکان دسترسی داشته باشند. پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه ۳ و…) پخش زنده انواع رویدادها (اعم از رویدادهای علمی، آموزشی، انگیزشی) و … به عنوان بستر پخش محتوا و زیرساخت توزیع محتوا قابل دسترسی است. تلفن همراه یا در خانه در تلویزیون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا