ترندهای روز

مسابقه شرکت آمریکایی: یک ماه از گوشی هوشمند استفاده نکنید، ۱۰ هزار دلار جایزه ببرید

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

یک شرکت لبنیات آمریکایی که به خاطر ماست ایسلندی اش معروف است، مسابقه ای را برای به چالش کشیدن علاقه مندان برگزار کرده است. این شرکت اعلام کرده است که هر کسی که نتواند یک ماه کامل از گوشی هوشمند استفاده کند، جایزه ۱۰۰۰۰ دلاری دریافت خواهد کرد.

به گزارش نیویورک پست، شرکت Siggi از رقابتی چالشی رونمایی کرده است که در آن شرکت کنندگان نباید به مدت یک ماه از گوشی های هوشمند خود استفاده کنند. در بیانیه این شرکت آمده است: “ما به توانایی مردم برای ایران تحلیل یک زندگی ساده تر با حواس پرتی کمتر اعتقاد داریم.” یکی از بزرگترین مزاحمت های زمان ما تلفن های ما هستند.

شرایط شرکت در مسابقه به دور از گوشی سیگی

افراد برای شرکت در این مسابقه باید متنی را به سیگی ارسال کنند و سپس کارشناسان این شرکت گروه منتخب را ایران تحلیل خواهند کرد. سپس برای اطمینان از عدم استفاده شرکت‌کنندگان از گوشی، سیگی جعبه‌ای را برای آن‌ها می‌فرستد تا گوشی خود را در آن قرار دهند و در عوض باید از یک تلفن معمولی با سیم کارت یک ماهه استفاده کنند.

در پایان شرکت کنندگانی که از این چالش بیرون بیایند، جایزه ۱۰۰۰۰ دلاری و ۶۰ بسته ماست سیگی دریافت خواهند کرد. کریستینا دروکیاک، مدیر روابط عمومی و استراتژی های دیجیتال این شرکت، می گوید که مسابقه آنها از ایده سم زدایی دیجیتال (Digital Detox) الهام گرفته شده است.

او توضیح می‌دهد: «ما از افزایش زمان صرف شده برای نمایشگرها و تلفن‌ها در جامعه و تأثیر آن آگاه هستیم. این الهام بخش ما برای راه اندازی برنامه Digital Detox در سال جدید شد. هدف از این مسابقه نشان دادن مزایای زندگی غیر دیجیتالی به مردم است و امیدواریم این امر آغازگر عادات سالم برای سال ۲۰۲۴ و پس از آن باشد.

مهلت ثبت نام در این مسابقه که از طریق سایت سیگی انجام می شود تا ۳۱ دی ماه به پایان می رسد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا