ترندهای روز

مسافرکش قلابی ۲ زن را در مرند به قتل رساند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

چند روز پیش پلیس شهرستان مرند از ناپدید شدن ۲ زن جوان مطلع شد. بررسی ها نشان می داد این دو زن برای آخرین بار برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر برنگشته اند. همه شواهد حاکی از آن بود که آنها به سرنوشت وحشتناکی دچار شده اند و در این شرایط تحقیقات برای یافتن ردی از آنها آغاز شد.

در ادامه تحقیقات مشخص شد فردی با کارت بانکی مالباختگان به دستگاه خودپرداز مراجعه کرده و اقدام به برداشت وجه نقد کرده است. ماموران با بررسی های تخصصی و بررسی تصاویر دوربین های مداربسته تصویری از این فرد که مردی جوان بود به دست آوردند و در ادامه تحقیقات موفق به شناسایی هویت وی شدند. بعدها مشخص شد او اهل یکی از روستاهای اطراف مرند است و با خودروی پژو ۴۰۵ خود در این شهر تردد می کند. دستور بازداشت این مرد صادر و ماموران در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند. مرد جوان پس از انتقال به اداره آگاهی به قتل ۲ زن گمشده اعتراف کرد و مدعی شد پس از شناسایی مقتولانش که طلاهای زیادی در بازار به همراه داشتند، در کمین نشست و خود را راننده مسافر معرفی کرد. و آنها را سوار ماشین کرد. و به باغی در اطراف شهر رفته است. سپس طلاهای قربانیان خود را دزدید و علاوه بر آن کارت خودپرداز آنها را به همراه رمز آن از این افراد گرفت و آنها را کشت. متهم همچنین اعتراف کرد که پس از جنایت، اجساد قربانیان خود را در باغ دفن کرده است. با اعترافات مرد جنایتکار، ماموران به باغ مورد نظر رفته و جسد هر دو مقتول را بیرون کشیده و تحویل خانواده هایشان دادند.

یوسف ضیامهر، دادستان عمومی و انقلاب مرند گفت: همزمان با دستگیری این مرد، شایعاتی در بین مردم مرند شنیده می شود که مظنون دستگیر شده مجرم زنجیره ای است و به قتل ۶ زن اعتراف کرده است. مظنون در حال حاضر فقط انگیزه کشتن ۲ زن را دارد. مالی اعتراف کرد و مدعی شد که پس از جنایت، اجساد قربانیان را دفن کرده تا اثری از خود باقی نماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا