اخبار اقتصاد ایران

مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان شد

با قدردانی از زحمات محمدتقی مهدی زاده، دکتر مسعود صادقی خمامی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان منصوب شد.

ایران تحلیل یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل قبلی و جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در سالن شماره ۳ این شرکت برگزار شد.

این مراسم با حضور محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع توانیر، موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، حجت الاسلام والمسلمین کمالی رئیس شورای هماهنگی امور فرهنگی و مذهبی آب گیلان و صنعت برق و جمعی از مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان.
در این مراسم محسن ذبیحی معاون هماهنگی توزیع توانیر خاطرنشان کرد: برق زیرساخت همه زیرساخت ها است و زندگی مردم و توسعه کشور مربوط به این مهم است و لازم است تمام تلاش ها برای جلب رضایت مردم به کار گرفته شود. مردم.
وی ضمن قدردانی از زحمات محمدتقی مهدی زاده، مدیرعامل سابق توزیع برق گیلان، افزود: تغییر یک اتفاق مثبت است که دیدگاه و ایده جدیدی را به همراه دارد و در نهایت زمینه پیشرفت را فراهم می کند و باید با ادامه آن ادامه داد. تعامل و همکاری در فرآیند ارائه خدمات در سطح شرکت.”
ذبیحی به نقش مهم مسئولان استان در همکاری با صنعت برق به ویژه در بحث جذب اعتبارات اشاره کرد و گفت: نگاه همراه همواره منجر به پیشرفت در ارائه خدمات می شود و از این پس باید آمادگی کامل وجود داشته باشد. برای اجرای برنامه های مدیریت بار پیک تابستانی سالانه.”
معاون هماهنگی توزیع توانیر به وظایف سنگین شرکت های توزیع برق در سال های اخیر اشاره کرد و افزود: سلامت اداری، انضباط کاری و رویکرد فرآیندی به کار باید در دستور کار قرار گیرد و به مسائل HSE، سرمایه انسانی، سیستم مدیریت توجه ویژه شود. اجرا، مدیریت دارایی فیزیکی وجود داشت.
وی در پایان گفت: نقش نیروی انسانی در هر سازمانی بسیار پررنگ است و توزیع برق گیلان در این زمینه بسیار توانمند است و با توجه به این موضوع امیدواریم بتوانیم خدمات با کیفیتی به مردم ارائه دهیم.
همچنین در این دیدار موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان ضمن قدردانی از زحمات مدیر عامل سابق و کارکنان این شرکت گفت: در کشور عزیزمان ایران خدمت وظیفه شرعی تلقی می شود. لازم است مسئولان با نگاهی دلسوزانه و همدلانه مشکلات مردم را حل کنند». .
وی افزود: امروز صنعت برق با تمام ابعاد زندگی مردم مرتبط است و از این رو از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون گام های مثبت و بزرگی در زمینه تامین برق برداشته شده است تا همه مردم شریف استان می تواند از آن بهره مند شود.
فکور تصریح کرد: شاهد مشکلاتی در حوزه برق و انرژی در استان هستیم که امیدواریم شرکت توانیر با توجه به مشکلات موجود و ظرفیت های گردشگری استان نگاه ویژه ای به گیلان داشته باشد.
در ادامه این مراسم مسعود صادقی خمامی، مدیرعامل جدید توزیع نیروی برق گیلان گفت: با توجه به سرمایه انسانی توانمند در سطح شرکت و دستاوردهای سال های اخیر، تلاش و هدف اصلی حفظ مزیت های موجود و استفاده از آن است. ظرفیت های بهبود
وی تاکید کرد: ضرورت ارائه خدمات مناسب، تدوین نقشه راهبردی مفید و به روز است تا اولویت های حیاتی و مهم در راس فهرست کارها قرار گیرد.
صادقی خاطرنشان کرد: تحول دیجیتال باید مورد توجه ویژه قرار گیرد تا با استفاده از امکاناتی مانند کنتورهای هوشمند، سامانه اطلاعات جغرافیایی و سامانه ۱۲۱، درخواست های مردمی و … نقاط مشکل زا که نیاز به اقدام فوری دارند دسته بندی و در نوبت اجرا قرار گیرند. تا جایی که ممکن است.
مدیرعامل جدید توزیع برق گیلان افزود: مناطق آسیب پذیر و مشکل دار باید در بحث نوسازی شبکه در اولویت قرار گیرند.
وی بیان کرد: با کمک نیروی انسانی ماهر و توانمند و با استفاده از دانش روز صنعت برق می توانیم خدمات رسان خوبی برای مردم باشیم و بی شک در این زمینه نیازمند کمک مسئولان استانی و شرکت توانیر هستیم. این جهت.”
صادقی در پایان گفت: برنامه ریزی برای عبور از پیک تابستانی باید در سطح شرکت مورد توجه جدی قرار گیرد تا به روند عادی زندگی مردم آسیبی وارد نشود.
در پایان این مراسم ضمن تجلیل و تجلیل از زحمات محمدتقی مهدی زاده، دکتر مسعود صادقی خمامی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان منصوب شد.

مهدی زاده از اسفند ۱۴۰۰ عهده دار این سمت بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا