ورزشی

مسیر روشن سردار آزمون؛ معضل جدید مهدی طارمی

لژیونرهای فوتبال ایران در هفته گذشته عملکرد متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند.

تقابل آزمون و جهانبخش

تیم های رم و فاینورد دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا را برگزار کردند. اولین دیدار این دو تیم به میزبانی فاینورد با تساوی یک بر یک به پایان رسید و بازی برگشت این دو تیم که به میزبانی رم برگزار شد در وقت قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار پس از تساوی در وقت های اضافه به ضربات پنالتی کشیده شد و در پایان رم با نتیجه ۴ بر ۲ در ضربات پنالتی پیروز شد.

سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم رم در این دیدار فرصت حضور در زمین را پیدا نکرد. از سوی دیگر علیرضا جهانبخش لژیونر تیم فاینورد از روی نیمکت شروع کرد و در دقیقه ۱۲۰ وارد زمین شد.

جهانبخش در ضربات پنالتی پشت سر سومین ضربه فاینورد بود که نتوانست دروازه حریف را باز کند و توپ او توسط دروازه بان رم مهار شد تا در نهایت تیم رم در ضربات پنالتی با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد. و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. فینال لیگ اروپا باشد.

احتمال جدایی علیرضا جهانبخش از فاینورد

علیرضا جهانبخش، وینگر تیم ملی فوتبال ایران که در تیم فاینورد هلند بازی می کند، در پایان فصل قرارداد خود را با این باشگاه به پایان می رساند و به احتمال زیاد از این تیم جدا خواهد شد.

باشگاه آلکمار که پیش از این جهانبخش را در اختیار داشت ممکن است دوباره این بازیکن را به خدمت بگیرد.

سردار آزمون برای رم گلزنی کرد

تیم فوتبال رم در هفته بیست و پنجم سری آ ایتالیا در شبی که برای اولین بار سردار آزمون را در ترکیب اصلی خود داشت موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر فروزینونه را شکست دهد. سردار آزمون موفق شد گل دوم تیمش را در این دیدار به ثمر برساند و عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش بگذارد.

در پایان این دیدار سایت «سوفا اسکور» که در زمینه آمار فوتبال فعال است امتیاز بالای ۷.۴ را برای سردار که سومین بازیکن برتر رم در این بازی بود به دست آورد.

مصدومیت مهدی طارمی

در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال پرتغال، تیم پورتو میزبان استرلا بود که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود پورتو به پایان رسید. مهدی طارمی، لژیونر ایرانی پورتو که این روزها به دلیل عملکرد ضعیفش مورد انتقاد هواداران تیمش قرار گرفته، در این دیدار روی نیمکت حضور داشت و فرصت بازی پیدا نکرد.

این مهاجم ایرانی پورتو پس از این دیدار در تمرین تیمش از ناحیه کشاله ران آسیب دید و نتوانست در دیدار مقابل آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

قرارداد طارمی با این تیم پرتغالی در پایان فصل به پایان می رسد و انتقال او به عنوان بازیکن آزاد به تیم اینتر ایتالیا تقریبا قطعی است. او قرار بود هفته گذشته برای انجام تست های پزشکی اینتر به ایتالیا برود اما در پی شکست پورتو در لیگ پرتغال و عملکرد ضعیف این بازیکن که منجر به اعتراض هواداران پورتو به طارمی شد، اینتر تصمیم گرفت این تست ها را به تعویق بیندازد. تا چالشی برای طارمی و تیم پورتو نباشد.

علی کریمی گل زد

تیم فوتبال “کایسری اسپور” در هفته بیست و ششم سوپرلیگ ترکیه میهمان “باساک شهیر” بود که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود “باساک شهیر” به پایان رسید.

علی کریمی لژیونر ایرانی کایسری اسپور که به تازگی قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده است از ابتدا در ترکیب کایسری قرار داشت و در دقیقه ۱۵ با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه جریمه توانست تیمش را به برتری برساند.

در این دیدار در حالی که بازی ۲ بر ۲ مساوی بود، کریمی در دقیقه ۷۳ تعویض شد و در دقیقه ۸۹ شاگردان بساک شهیر موفق شدند گل سوم را به ثمر برسانند و از حریف پیش بیفتند.

۲ شکست متوالی برای سامان قدوس

در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس، «برنتفورد» میزبان «لیورپول» بود که این دیدار با نتیجه ۴ بر یک به سود لیورپول به پایان رسید. در این دیدار سامان قدوس بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۸۵ در حالی که تیم با نتیجه ۳-۱ عقب بود وارد زمین شد اما بلافاصله پس از ورود او، لیورپول گل چهارم را به ثمر رساند.

در هفته بیست و پنجم، تیم های فوتبال «منچستر سیتی» و «برنتفورد» به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر «منچستر سیتی» به پایان رسید. قدوس در این دیدار از روی نیمکت شروع کرد و پس از ورود به بازی در دقیقه ۸۹ تنها یک دقیقه فرصت حضور در زمین را داشت.

محمد قربانی لژیونر جدید فوتبال ایران

محمد قربانی هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان رسما به باشگاه «اورنبورگ» روسیه پیوست.

این باشگاه روسی با انتشار خبر پیوستن این بازیکن ایرانی برای او در این تیم آرزوی موفقیت کرد. محمد قربانی متولد ۱۳۸۰ است و سابقه بازی در تیم نساجی مازندران را دارد.

مسیر روشن ماهیگیر در بلژیک

در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر بلژیک (لیگ ژوپیتر) تیم فوتبال وسترلو به مصاف «استاندارد لیژ» رفت و این دیدار با نتیجه ۲-۱ به سود وسترلو به پایان رسید.

الهیار صیادمنش، لژیونر ایرانی تیم وسترلو از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و ۷۷ دقیقه به میدان رفت. وی که در فصل نقل و انتقالات زمستانی به این تیم بلژیکی پیوست، ابراز امیدواری کرد که بتواند با درخشش در تیم جدیدش بار دیگر به تیم ملی ایران دعوت شود.

حضور قلی زاده علیه رئیس جمهور لهستان

تیم فوتبال “لخ پوزنان” در هفته بیست و یکم لیگ برتر لهستان میهمان تیم پیشرو “یاگیلونیا بیالیستوک” بود که این دیدار با نتیجه ۲-۱ به سود “لخ” به پایان رسید. علی قلی زاده، لژیونر ایرانی “لخ پوزنان” در این دیدار کار را از روی نیمکت آغاز کرد و در دقیقه ۵۹ در حالی که تیمش ۲ بر صفر پیش بود وارد زمین شد.

تولد میلاد محمدی در تیم جدیدش مبارک

تیم فوتبال “آدناسپور” در چارچوب هفته بیست و ششم سوپرلیگ ترکیه میهمان “آلانیا اسپور” بود که این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

میلاد محمدی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی به آدناسپور پیوسته در دومین بازی خود برای تیمش از ابتدا در این تیم حضور داشت و ۸۳ دقیقه به میدان رفت.

فرصت فینال برای لژیونرهای فوتسال از دست رفت

تیم فوتسال پالما در مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا (کوپا دل ری) به مصاف رئال بتیس رفت که این دیدار با شکست ۳ بر ۲ پالما به پایان رسید.

سالار آقاپور، مسلم اولاداقباد و حسین طیبی لژیونرهای فوتسال ایران در تیم پالاما در این دیدار در لیست تیم خود حضور داشتند و با وجود شکست تیمشان خوش درخشیدند. در این بازی حسین طیبی و مسلم اولاداقباد موفق به زدن گل های پالما شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا