ورزشی

مسی برنده توپ طلای 2024 می‌شود

در حالی که گمانه زنی ها در مورد توپ طلای وینیسیوس و جود بلینگهام و حتی پس از خداحافظی تونی کروس است، برخی معتقدند او نیز شانسی خواهد داشت. کیم دومینیک، کارشناس نزدیک به بارسلونا، معتقد است که نباید از شانس های لیونل مسی چشم پوشی کرد.

فوق ستاره آرژانتینی با ۸ توپ طلا تابستان گذشته فوتبال اروپا را ترک کرد و راهی اینترمیامی شد. با دور شدن از سطح اول فوتبال اروپا، افراد کمی به او شانس بردن توپ طلا را می دهند، اما دومنک نظر دیگری دارد.

در برنامه شب گذشته ال چیرینگیتو بحث بر سر گزینه های اصلی توپ طلا بود و اکثریت بر این باور بودند که وینیسیوس با پیروزی احتمالی رئال در لیگ قهرمانان اروپا این جایزه را مقابل بلینگهام خواهد برد. کروس در صورت قهرمانی با رئال و آلمان (یورو ۲۰۲۴) نیز شانس خوبی خواهد داشت، اما دومنک مدعی شد اگر مسی با آرژانتین در کوپا آمریکا قهرمان شود و با اینترمیامی در لیگ آمریکا قهرمان شود، توپ طلا را دریافت خواهد کرد. ادعایی که باعث تعجب حاضران در برنامه به خصوص کارشناسان واقعی شد.

لازم به ذکر است که سال گذشته نیز توپ طلا به لیونل مسی اهدا شد که بحث های زیادی را در پی داشت. در آخرین رده بندی توپ طلا، وینیسیوس، بلینگهام و کروس در رتبه های اول تا سوم قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا