ورزشی

مس رفسنجان در آستانه سقوط به لیگ پایین‌تر؛ پیکان، نفت آبادان و فجر مدعیان اصلی صعود

بعد از اتفاقاتی که در باشگاه مسرفسنجان افتاد، تیم های زیادی مدعی سقوط این تیم به رده های پایین و حضورشان در لیگ برتر هستند!

چند هفته پیش بود که موضوع فساد در باشگاه مسرفسنجان مطرح شد، چند تن از مسئولان فدراسیون فوتبال بازداشت و اعترافاتی کردند. الان این فساد دامنه بیشتری پیدا کرده و بحث داوری هم مطرح شده است. به همین دلیل بسیاری معتقدند مسئولان فدراسیون فوتبال باید با این موضوع برخورد جدی کنند و باشگاه مسرفسنجان را مجازات کنند.

یکی از این بحث ها سقوط میرافسنجان به لیگ های پایین است. گروهی ماجرای کالچوپولی ایتالیا را مطرح کرده اند و مدعی هستند که مسرفسنجان باید مانند یوونتوس سقوط کند و دوباره برای بازگشت به سطح اول رقابت کند. این موضوع در کنار واکنش برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال و همچنین نمایندگان مجلس، بحث سقوط مسرفسنجان به لیگ یکی دو را جدی تر از همیشه کرده است.

با توجه به این موضوع تیم های زیادی در لیگ یک و حتی لیگ دو با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده اند تا جایگزین مسرفسنجان در لیگ برتر شوند. پیکان و نفت آبادان مدعیان جدی جانشینی هستند و معتقدند که حق حضور در لیگ برتر را دارند. همچنین در لیگ یک، فاجرسپاسی که با چادرملو مساوی شده بود و تنها به دلیل شکست در بازی رودررو نتوانست جواز حضور در لیگ برتر را کسب کند، خود را مستحق حضور در سطح اول فوتبال باشگاهی می داند. در ایران.

از همه جالبتر باشگاه شهرداری ماهشهر است. از آنجایی که شایعه سقوط مسرفسنجان به لیگ دوم (دو دسته پایین)، باشگاه شهرداری ماهشهر نیز معتقد است جای این تیم باید با رفسنجانی عوض شود. یعنی آنها که در پلی آف لیگ دو مقابل شهرداری نوشهر شکست خوردند و نتوانستند راهی لیگ یک شوند، مدعی هستند که باید جای مسرفسنجان را در لیگ برتر بگیرند. شستشوی مغزی در فوتبال ایران شروع شده و در نهایت مشخص نیست که آیا مسرفسنجان سقوط می کند و باشگاه جدیدی جایگزین او می شود یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا