ترندهای روز

مشاور حتاکِ جلیلی اعصابِ پرویز پرستویی را بهم ریخت!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

فردا: پرویز پرستویی با انتشار متنی از اظهارات سعید جلیلی به شدت انتقاد کرد.

او در این باره نوشت:

مهدی جمشیدی مشاور سعید جلیلی گفت: این ۱۷ میلیون رای دهنده هزینه هنگفت ناآگاهی سیاسی خود را به قشر دیگر جامعه تحمیل کردند. فقط یک احمق می تواند به یک احمق دیگر رای دهد. این نوع دموکراسی شایسته یک کودک بی دلیل است…

جناب آقای مهدی جمشیدی از اعضای هیئت علمی فرهنگ پژوهشی پژوهشگاه فرهنگ و جامعه شناسی انقلاب اسلامی که تنها سه سطر از عنوان تحصیلات شما فاصله دارد.

سوال: اگر این ۱۷ میلیون نفر به آقای سعید جلیلی رای می دادند عاقل بودند؟ از کجا فهمیدی جهل و بی منطقی ۱۷ میلیون نفری که به آقا رای دادند، شک ندارم در بین رای دهندگان کسانی هستند که حتی با تمام تحصیلاتت نمی توانی به آنها دست بزنی. چرا به خودت اجازه میدی به ۱۷ میلیون نفر توهین کنی؟ یکی یکی باهاشون حرف زدی؟

در این میان پزشکان، سیاستمداران، کارشناسان سیاسی و اقتصادی، روحانیون، معلمان، اساتید دانشگاه، کارمندان و کارگران، خانواده های شهدا و جانبازان، دانشجویان و هزاران نفر از مردم شریف دیگر حضور داشتند و تصمیم گرفتند به آقای دکتر رای دهند. سعید جلیلی.

این حق مردم است که شرکت کنند یا نه، این حق مردم است که به چه کسی رای دهند. نباید به خودت اجازه بدی به ۱۷ میلیون نفر توهین کنی.

شما که در حوزه فرهنگ پژوهشی، فرهنگ و اندیشه اسلامی و جامعه شناسی انقلاب اسلامی درس خوانده اید، احترام به تصمیمات و اعتقادات مردم را به شما یاد نداده اند؟

یا در درس اخلاق و معرفت و ادب و فرهنگ غیبت داشتید؟ واقعا امثال شما مقصر نبودن آرامش و پیشرفت در جامعه هستند…

شما که از اسلام و انقلاب می گویید به افق میهن مردم احترام بگذارید و توهین و انتقاد نکنید. شما و امثال شما که مدعی سربازی امام زمان هستید با این رفتار باعث شده اید که مردم دست از دین بردارند و بمیرند و از اسلام دوری کنند! با تفکراتت حتی مشاور خوبی برای آقای جلیلی نبودی!

به نظر شما آنها افراد عاقلی هستند که با شوکر به وکیل پایه یک دادگستری در مقابل چشمان همسر و فرزندانش تعرض کردند، او را کتک زدند و با مشت و لگد او را کشتند، زیرا عکس آقای مدزیکیان را روی شیشه ماشینش چسبانده است. ? شما باید از مردم عذرخواهی کنید و شروع به دعوا نکنید.

اگر اتاق فکر دارید برای ایجاد آرامش و آسایش مردم شریف به افق میهن مردم احترام بگذارید وگرنه نمک به زخم نپاشید و دست از توهین به مردم رنج دیده و مظلوم و شریف بردارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا