ارزهای دیجیتال

مشترکان چگونه خسارت ناشی از برق را دریافت کنند؟ – افق میهن

مدیر کل انرژی و امور مشتری شرکت Tavanir روند پرداخت جبران خسارت به مشترکانی را که از برق یا خسارت رنج می برند ، توصیف می کند و گفت: حق بیمه دریافت شده توسط مشترکین ، پشتیبانی از این آسیب ها است و مشترکین می توانند سیستم را بازیابی کرده و اسناد لازم را ارسال کنند.

براساس اخبار تجاری ، عبدال امیر یاغوتی ، مدیر کل انرژی و مشتریان شرکت Tavanir ، در مصاحبه با مبنای قانونی برای حفظ “ادعاهای مشترکان” گفت.

وی ادامه داد: برای این منظور ، حق بیمه در فاکتورهای برق مشترکان گنجانده شده است. در سال دوم ، این مبلغ برای هر مشترکین آپارتمان ۲ تومن در هر ماه و برای مشترکین شرکت ها تعیین می شود. این مبلغ ماهانه در فاکتورهای برق ذکر شده است و در تماس مالی کل کشور به طور کامل ذخیره می شود و با رویه مناقصه به بیمه گر منتخب اختصاص می یابد.

Yaghouti گفت: سال گذشته شرکت بیمه دانا در این پیشنهاد پیروز شد و قراردادی به ارزش ۲ میلیارد Tomans امضا شد. به عنوان بخشی از قرارداد ، تقریباً ۵ مورد ارائه شده است که حدود ۵ مورد از آنها هنوز در روند معاینه قرار دارند و دو مورد باید به دلیل نقص توسط مشترکان نتیجه گیری شود. موارد دیگر پرداخت شده و بیشتر آنها پرداخت می شود.

به گفته مدیر کل مشترکان Tavanir تا پایان اردیبهشت ۲ ، تقریباً ۵ میلیارد دلار آمریکا ذخیره شده یا برای شماره ها آماده شده است که برخی از آنها منتظر تکمیل اسناد نهایی و بانکی هستند. این پرداخت ها به طور مستقیم از حساب مالی انجام می شود و هیچ فروش برای شرکت های برق یا برق منطقه ای انجام نمی شود.

روند ثبت آسیب چیست؟

یاغوتی گفت: “اگر تصادف مانند آتش سوزی ، برق یا انفجار در خاصیت مشترک و در منبع برق رخ دهد ، اولین قدم جمع آوری اسناد و مستندات از جمله گزارش رسمی آتش سوزی ، تصاویر این حادثه و سایر شواهد است.” این اسناد باید از طریق سیستم bime.tavanir.org.irs بارگذاری شوند.

وی تأکید کرد: در صورت بروز حادثه مانند سوختگی یا صدمات دیگر ، مشترکین ابتدا باید محل و حادثه را گزارش دهند. اگر تأیید شود که این حادثه از شبکه آمده است ، روند ثبت نام و بررسی پرونده توسط بیمه گذار آغاز می شود.

یاغوتی گفت: در مواردی که چندین مشترک در یک منطقه مجروح شده اند ، احتمال نقص در شبکه بسیار زیاد است. در این شرایط ، بخش برق نیز باید به بخش برق ارسال شود و پس از بررسی کارشناسان علت این حادثه و علت آسیب رساندن به شبکه ، این حادثه مشخص نمی شود. هدف ما این است که مشترکین با ساده کردن روند می توانند سریعتر به آسیب های خود برسند. البته برخی از شرکت های توزیع برق نیز اولین بررسی از خسارت ناشی از شتاب کار را انجام می دهند.

جزئیات قرارداد بیمه جدید

مدیر کل مشترکان Tavanir همچنین در مورد قرارداد بیمه امسال گفت: مراحل مناقصه برای انتصاب بیمه گر جدید به پایان می رسد. این احتمال وجود دارد که شرکت بیمه دانا امسال دوباره انتخاب شود. پس از پایان قرارداد ، پرونده های جدید در همان سیستم ادامه خواهند یافت.

به گفته وی ، خسارت هایی وجود دارد که منبع منبع تغذیه (در شبکه یا بخش) است که می تواند منجر به آتش سوزی ، انفجار یا حمله به اموال یا افراد شود. مواردی که به دلیل سوءاستفاده ، خطاهای داخلی دستگاه یا نوسانات جزئی بدون منشأ تعریف شده است ، پوشش داده نمی شود.

منبع: isna

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا