ارزهای دیجیتال

مشتریان فردا موتورز در تحصن؛ مدیران شرکت به دنبال سهام سایپا/ مونتاژکار چینی به وعده‌هایش عمل نکرد

فردا موتورز اکنون به جای رقابت در بازار خودرو و توسعه محصولات خود ، در بحران های مدیریت ناکارآمد شرکت کرده است. مشتریان تظاهرکنندگان ، کمپین های اعتراضی و مشتری در نمایندگی ها نمادی از عدم اعتماد به ماشین جدید می نشینند. با این حال ، مدیران این شرکت می خواهند به جای پاسخ دادن ، سهام SAIPA را خریداری کنند.

براساس Business News ، صنعت خودروسازی ایران سالها در دستورالعمل های ناکارآمد و مدیریت رهبری شرکت داشته است و شرکت هایی مانند Motors Tomorrow باعث آسیب دیدگی جدیدی شده اند.

فردا Motors است ، یک شرکت تابعه از گروه تجاری Golestan ، به عنوان یکی از تولید کنندگان بی سابقه و حومه خودروهای ایران ، نمادی از نارضایتی و عدم موفقیت مشتریان و تأخیرهای طولانی در تحویل اتومبیل ها ، پس از خدمات و بی اعتنایی به حقوق مشتری ، از شرکت انتقاد می کند.

گروه گلستان ؛ از صنایع غذایی گرفته تا سیستم خودرو

با گسترش افق های اقتصادی گروه های صنعتی و تجاری ایران ، برخی از آنها اقدامات طولانی اما بی اساس را برای گسترش نفوذ خود در صنایع مختلف برداشته اند. گروه تجاری Golestan یکی از معروف ترین نمونه ها است.

این گروه که نام آنها با بسته های چای و برنج بهتر از آن است که به صنعت خودروهای ایران محدود شود. اگرچه این گروه صنعت در دهه های اخیر در صنایع غذایی تثبیت شده است ، اما حضور آن در صنعت خودرو بیش از یک وعده توسعه است که یادآور نارضایتی از عقب ماندگی ، نارضایتی از تلاطم و مشتریان است.

ورود گلستان به بازار خودرو در دهه ۱۹۷۰ با واردات پراکنده آغاز شد. واردات ، گاهی اوقات به صورت محصولات کشاورزی و گاهی اوقات با هدف استفاده از امکانات اقتصادی آن زمان.

این مسیر منحنی سرانجام منجر به تأسیس صنعت خودرو فردا در سال ششم شد. شرکتی که امروزه شناخته می شود ، که امروز به موتورهای فردا معروف است ، و باید رویای ایرانی یک ماشین مستقل را به واقعیت نزدیک کند ، اما امروز فاصله قابل توجهی از اولین مناظر دارد.

در ده سال گذشته و فردا ، موتورز به جای اینکه به عنوان مؤثرترین مرواریدهای بازار خودرو تبدیل شود ، با بحران های مدیریتی ، تعهدات به تعویق افتاده ، مشتریان ناراضی و نامناسب پس از فروش خدمات ، هر روز بیشتر و بیشتر در حومه مهره های ناکارآمدی قرار گرفته اند.

تأخیر و تأخیر در حقوق مشتری موتورها و تأخیر در حقوق مشتری

نارضایتی مشتریان از فردا یک داستان دردناک است که بر اساس مدیریت ناکارآمد و استراتژی های معیوب شرکت است. تأخیر طولانی در تحویل خودرو ، پیش بینی ۹۰ تا ۱۵۰ روز تا به تأخیر انداختن ۱۵ ماه ، اوج ناکارآمدی در یک شرکت خودرو را نشان می دهد.

از زمان تعهد ۱۴۰۲ تعهدات ، وجدان فردا در ماه های آینده وعده مالیات خودرو در مواجهه با اعتراضات بوده است. وعده هایی که یکی پس از دیگری دیر شده بود و فقط می توانست مهلت مدیریت بحران های داخلی فردا را ارائه دهد.

این شرکت تعهد کتبی برای مشتری برای صدور دعوت دیرهنگام برای تحویل اتومبیل دریافت می کند. عملی که نه تنها مشروعیت دارد ، بلکه می تواند در مورد اعتماد متقاضیان نیز شک و بی اعتمادی داشته باشد.

برخی از گزارش های محبوب نشان می دهد که ثبت نام های زمستانی که با وجود ماه ها هنوز به مرحله تحویل نرسیده اند. مشتریان علاوه بر هزینه های اولیه وسیله نقلیه ، از جمله بیمه ، بدهی های دولتی و هزینه ها و به دست آوردن تأخیر در سه درصد ، هزینه های بیشتری را به دست آورده اند. سودآوری که به گفته مشتریان قبلی ، گاهی اوقات تا شش ماه پس از تحویل ماشین پرداخت می شود.

در این میان ، فیلم ها صبور هستند که توسط تظاهرکنندگان در معامله گران موتور فردا در مشتریان فضای مجازی منتشر می شوند. برخی از آنها حتی ترجیح می دهند شب را در نمایندگی های خودرو بگذرانند تا صدای آنها شنیده شود.

خطوط هوایی با بیش از ۱۷۰۰ امضا علیه این شرکت تشکیل شد و اعتراض به مشتریان می گویند که فردا موتورها هر بار به طور موقت اعتراضات را خاموش می کنند ، اما تعهدات جدید هرگز برآورده نمی شوند.

خدمات فردا نیز حکایات جداگانه ای دارد. فقدان قطعات یدکی و شبکه محدود فروشندگان حتی مشتریانی را که ماشین دریافت کرده اند ، قرار داده است.

در حالی که شرکت های مشابه سعی می کنند با ارتقاء خدمات خدمات ، رضایت مشتری را حفظ کنند ، فردا موتورها با یک زنجیره خدمات محدود ، مشکلات تحویل قطعات و ساختار آشفته ، مسیری معکوس را طی کرده اند.

خرید سایپا: نفوذ بیشتر در صنعت خودرو یا خطاهای تکرار؟

در حالی که موتورز نتوانست فردا مشکلات داخلی خود را حل کند ، گروه تجاری Golestan به یک گام بحث برانگیز برای خرید سهام SAIPAS رسیده است.

این مرحله سؤالات اساسی را مطرح می کند. چرا گروه Golestan می خواهد به جای اصلاح ساختار معیوب فردا ، شرکت دیگری را خریداری کند؟ آیا این گروه قادر به مدیریت چرخه بالاتری مانند SAIPA با رکورد پر از خطا در صنعت خودرو است؟

تجربه فردا نشان می دهد که گروه Golestan نمی تواند یک تولید کننده خرد را انجام دهد ، و ورود Golestan به لیست SAIPA باعث نگرانی در مورد انتقال ناکارآمدی از موتورهای فردا به SAIPA می شود.

ریشه های ناکارآمد در fryamotors

برای درک کامل مشکلات موتور سیکلت فردا ، باید به ریشه ها نگاه کنید. تحریم های بین المللی همکاری شرکت با شرکای خارجی را مختل کرده و از زنجیره تأمین سوال کرده است. اما این فقط بخشی از داستان است.

بدبختی و فقدان یک استراتژی خاص نقش اساسی در شکست موتورهای فردا داشته است. این شرکت به جای تمرکز بر کیفیت و رضایت مشتری ، در برنامه های فروش بالا و وعده های غیرواقعی درخواست کرده است که منجر به سیل بزرگی از مشتریان ناراضی می شود.

علاوه بر این ، وابستگی قریب به اتفاق به موتورها به مونتاژ اتومبیل های چینی باعث شده است که این شرکت مستعد نوسانات ارزی و مشکلات لجستیک باشد. در حالی که تولید کنندگان موفق خودرو در جهان روی بومی سازی و نوآوری تمرکز می کنند ، فردا موتور هنوز در گرداب این نشست است و هیچ برنامه ای برای خارج شدن از وضعیت بیمار ندارد.

موتورهای فردا در آزمون اعتماد

فردا موتورها است که می تواند نمادی از پیشرفت صنعت خودروهای ایران ، آینه ای از ناکارآمدی و بی اعتمادی باشد. مشتریان این شرکت که امیدوار به خرید ماشین هستند ، اکنون به دنبال حقوق پای خود در راهروهای آژانس های رسمی و مقامات هستند. کمپین ها ، اعتراضات و نشستن ها صدای بلند افرادی است که قول می دهند بدون پشتیبانی خسته شوند.

قدم گروه گلستان برای خرید سایپا ، در حالی که فردا موتور هنوز در باتلاق مشکلات آنها است ، سؤالات جدی در مورد اهداف و قدرت گروه ایجاد کرده است. اگر گروه Golestan فردا موتورها را زنده نکند ، چگونه می توان Saipa Saipa را مدیریت کرد؟

خصوصی سازی تولید کنندگان خودرو کلید اصلی اهداف مانند نیاز به شفافیت ، مدیریت کارآمد و احترام به حقوق مشتری بود. چگونه می توانید فردا به آینده ای درخشان برای گروه مادر سایپا امیدوار باشید؟

مقامات رسمی سازمان حفاظت از مصرف کننده تا مقامات نظارتی باید وارد ناکارآمدی موتور سیکلت های فردا و افزایش اعتراضات مشتری شوند. بی اعتنایی به این حجم از نارضایتی نه تنها حقوق مشتریان را نقض می کند ، بلکه اعتماد مردم را به صنعت خودرو نیز مختل می کند.

مرحله گروه گلستن برای خرید سهام SAIPA نیز سؤالات جدی در مورد صلاحیت های این گروه ایجاد کرده است. انتقال متقاضیان سایپا وظیفه ای است که مسئولیت مقامات رسمی را بر عهده دارد و امیدوار است تجربه تلخ موتورهای فردا در سایپا را از طریق امتحانات دقیق و دقیق تکرار کند.

برای خواندن گزارش در مورد “سایپا از چاله های دولت به چشمه می رود؟” در اخبار تجاری بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا