ترندهای روز

مشخصات پرچمدار بعدی سامسونگ لو رفت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

یکی از مهم ترین پیشرفت هایی که انتظار می رود پرچمدار بعدی سامسونگ به همراه داشته باشد دوربین آن است. در حالی که گفته می شود گوشی آینده سامسونگ همچنان از تنظیمات دوربین چهارگانه استفاده می کند، ما انتظار داریم دوربین های تله فوتو و فوق عریض آن از نظر وضوح و اندازه سنسور ارتقا پیدا کنند. اکنون مشخصات دوربین اولترا واید گلکسی اس ۲۵ فاش شده است.

به گفته افشاگر معروف Ice Universe که سابقه خوبی در افشای اطلاعات دارد، گلکسی اس ۲۵ اولترا از یک دوربین فوق عریض بهبود یافته بهره خواهد برد. گفته می شود این دستگاه از دوربین اولتراواید ۵۰ مگاپیکسلی ۱/۲.۵۲ اینچی با پیکسل های ۰.۷ میکرومتری بهره خواهد برد و دیافراگم لنز نیز F1.9 خواهد بود. مشخصات دوربین بسیار شبیه به دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۴ اولترا است، اما نمی دانیم که آیا از همان سنسور استفاده می کند یا خیر.

مشخصات پرچمدار بعدی سامسونگ به بیرون درز کرد

این احتمال وجود دارد که دوربین فوق عریض گلکسی اس ۲۵ اولترا از مکانیزم فوکوس خودکار برای فوکوس نزدیک تر هنگام ثبت عکس های ماکرو استفاده کند. همچنین این امکان وجود دارد که این دوربین بتواند ویدیوهای ۴K با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و ۸K با ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

گزارش های قبلی نشان می دهد که سامسونگ دوربین تله فوتو گلکسی اس ۲۵ اولترا را نیز ارتقا خواهد داد. انتظار می رود این مدل از گوشی سامسونگ دارای دوربین تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) باشد.

انتظار می رود گلکسی اس ۲۵ اولترا همچنان از همان دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی نسل های قبلی خود استفاده کند. از دیگر ویژگی های مورد انتظار این دستگاه می توان به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۴، رم ۱۶ گیگابایتی و گوشه های گرد اشاره کرد. دستگاه مذکور احتمالاً از قابلیت‌های هوش مصنوعی بهبود یافته سامسونگ و رابط کاربری One UI 7.1 بهره خواهد برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا