فناوری

مشخصات کامل و رسمی سری گلکسی S۲۴ سامسونگ فاش شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: اوایل امروز، رندرهای رسمی از گلکسی اس ۲۴ منتشر شد که نسخه استاندارد غول های جدید سامسونگ را در چهار رنگ مختلف نشان می دهد. اکنون مشخصات رسمی گوشی های سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شده است.

بر اساس این اطلاعات ظاهرا رسمی که توسط منبع فناوری شناخته شده ایوان بلاس به اشتراک گذاشته شده است، گلکسی اس ۲۴ دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی OLED با وضوح فول اچ دی است.دی پلاس خواهد بود و اس ۲۴ پلاس از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح +QHD استفاده می کند. قدرتمندترین عضو این خانواده، گلکسی اس ۲۴ اولترا نیز دارای صفحه نمایش ۶.۸ اینچی OLED با وضوح QHD+ و قلم S خواهد بود. همچنین نمایشگر هر سه گوشی دارای حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت و گواهی HDR10+ است.

در بخش عکاسی، گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ و ۳ برابر خواهند بود. گلکسی اس ۲۴ اولترا همچنین از دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی استفاده می کند که امکان زوم اپتیکال ۲، ۳، ۵ و ۱۰ را فراهم می کند. بار.

نوشته های مشابه

یکی دیگر از ویژگی های متفاوت این دستگاه ها باتری آنهاست. بر اساس این گزارش، اس ۲۴ از باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۲۵ واتی، اس ۲۴ اولترا از باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی و گلکسی اس ۲۴ اولترا از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می کند. باتری های S24 Plus و Ultra از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می کنند.

علاوه بر این، سامسونگ از قاب آلومینیومی Armor 2.0 برای گلکسی S24 و S24 Plus استفاده خواهد کرد، در حالی که Galaxy S24 Ultra دارای قاب تیتانیومی خواهد بود. همچنین هر گوشی دارای گواهی IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب بوده و از پردازنده نسل هشتم اسنپدراگون بهره می برد.

با این حال، به نظر می رسد تنها اطلاعات باقی مانده از نسل بعدی پرچمداران سامسونگ، قیمت و زمان عرضه آنها باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا