اخبار اقتصاد ایران

مشكلات ریشه ای منطقه امامزاده هاشم در حوزه برق برطرف خواهد شد

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از برگزاری جلسه، بازدید میدانی و برنامه ریزی برای رفع مشکلات برق منطقه امامزاده هاشم بر اساس دستور اکید مدیرعامل این شرکت خبر داد.

افق میهن، آرین سلمان پور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با تشکیل جلسه، بازدید میدانی و برنامه ریزی جهت رفع مشکلات برق منطقه امامزاده هاشم شهرستان سنگر بر اساس پیگیری و دستور اکید مدیر عامل این شرکت. گزارش شده است

سلمان پور گفت: با توجه به برف سنگین سال گذشته، اثرات مخرب آن بر زیرساخت های شبکه توزیع و وقوع خاموشی در محدوده امامزاده هاشم (ع) و بر اساس مراجع مردمی و پیگیری های مسئولان استانی مقرر شد برنامه ریزی های لازم ارائه شود. برای حل مشکلات پس از بازدید میدانی.

وی افزود: بر این اساس با حضور نمایندگان و همکاران دفتر نظارت بر عملیات، مهندسی و نظارت، دیسپاچینگ و امور فوریت های برق، امور عملیات و پست های فشار متوسط، گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به همراه مسئولان اداره برق امامزاده هاشم (ع) به منظور بررسی و رفع مشکلات موجود، بازدید میدانی جامعی از این منطقه انجام شد.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ توزیع نیروی برق گیلان تصریح کرد: در نتیجه این بررسی ها چندین طرح پیشنهادی با هدف افزایش پایداری شبکه در مواقع بحران و ارتقای تاب آوری شبکه در فصل زمستان مطرح شد. فصلی و همچنین در ایام پیک، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، به منظور تقویت زیرساخت های این منطقه، احداث مجموعا ۲ کیلومتر خط فشار متوسط ​​و همچنین ۶ سکشنر موتوری با قابلیت اتوماسیون و ریموت کنترل برای افزایش مانورپذیری شبکه، در مرحله تامین مالی است.

سلمان پور در پایان گفت: با توجه به حساسیت و اهمیت منطقه امامزاده هاشم (ع) از نظر گردشگری و زیارتی، امیدواریم با اجرای این طرح ها در آینده از مشکلات جلوگیری شود و خدمات بهتری به مردم ارائه کنیم. منطقه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا