ورزشی

مشکل برانکو برای پرسپولیس حل شد

باشگاه پرسپولیس دقایقی پیش موفق شد منابع مالی لازم برای پرداخت جرایم مالیاتی برانکو ایوانکوویچ را حل کند.

بر اساس گزارش ها، پس از جلسه امروز هیات مدیره، باشگاه پرسپولیس موفق شد مبلغ مورد نیاز برای پرداخت مطالبات مالیاتی ایوانکوویچ را تامین کند.

قرار است مدیران باشگاه پرسپولیس جریمه دیرکرد برونکو ۴ سال پیش را با مراجعه به اداره مالیات پرداخت کنند تا او برای ورود به ایران مشکلی نداشته باشد.

در عین حال اسپانسر جدید پرسپولیس یعنی شرکت طبیعت این رقم را برای قرمزها در نظر گرفته است تا آنها یکی از موانع ورود برونکو به ایران را حل کنند.

باشگاه پرسپولیس قرار است پیشنهاد جدید خود را به برانکو ایوانکوویچ بدهد و مدیران این باشگاه این بار امید زیادی به جلب نظر او دارند.

اگرچه بحث مالیات یکی از موانع جدی جذب برانکو ایوانکوویچ بود اما به نظر می رسد دو موضوع دیگر در این پرونده باقی بماند. اول اینکه مذاکرات رسمی پرسپولیس و برونکو در آستانه جام ملت ها برای او در اردوی تیم ملی عمان و در بین بازیکنان مورد توجه قرار گرفته بود و این یکی از دلایل توقف مذاکرات طرفین است.

برانکو که از تاثیر منفی مذاکره با تیمی دیگر بر عملکرد تیمش برای جام ملت ها می ترسد، از طرفی حداقل تا پنجم بهمن و حداکثر تا وسط بهمن او در تیم ملی عمان حضور خواهد داشت و تا این لحظه بلاتکلیفی پرسپولیس شرایط چندان خوبی را برای این تیم ایجاد نکرده و برونکو قصد ندارد پرسپولیس را به تعویق بیندازد و در نتیجه فشار مضاعفی را روی شانه هایش وارد کند.

در این بین حتی احتمال تمدید قراردادش با تیم ملی عمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا و ماندن در این تیم وجود دارد.

اما پرسپولیس با پرداخت مالیات دیرهنگام این سرمربی کروات سعی کرد یکی از موانع را برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا