اخبار اقتصاد ایران

مصوبه کمیسیون تلفیق برای برقراری فوق العاده خاص گروه‌های شغلی

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ جزئیات مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد و گفت: مقرر شد به تمامی گروه های شغلی که تاکنون پاداش ویژه دریافت نکرده اند، پاداش ویژه پرداخت شود.

ایران تحلیل رحیم زارع در تشریح جزئیات این نشست عصر امروز دوشنبه ۲ بهمن ماه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه گفت: کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز مواد ارجاعی از صحن علنی را بررسی کرد.

نماینده مردم «آباده، بوانات، خرم بید و سرچهان» در شورای اسلامی گفت: کمیسیون همچنین به سازمان امور مالیاتی اجازه داد تا به پرونده های مالیاتی اشخاص حقوقی که در سال های گذشته رسیدگی نشده و باعث شده بود رسیدگی کند. مشکلات به منظور تعیین وضعیت مالیاتی آنها. تکلیف مشخص شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ با بیان اینکه کمیسیون تداوم بررسی موضوع افزایش حقوق گروه های شغلی در بودجه سال آینده را ادامه داد، اظهار داشت: بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق و بر اساس توافق با رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شد ویژه گروه‌های شغلی که هنوز فوق‌العاده ویژه را دریافت نکرده‌اند، پرداخت شود. بر اساس این مصوبه، عدالت در افزایش حقوق همه گروه های شغلی در بودجه لحاظ می شود و بر این اساس معلمان، کارکنان وزارت ورزش و جوانان و همچنین کارکنان وزارت رفاه و سایر گروه های شغلی. کسانی که تاکنون پاداش ویژه ای دریافت نکرده اند مشمول این مصوبه خواهند بود.

وزارت آموزش و پرورش مشمول این مصوبه می باشد

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به جزییات جلسه کمیسیون تلفیق گفت: بر اساس توافق کمیسیون تلفیق و دولت، به تمامی گروه های شغلی که تاکنون فوق العاده ویژه دریافت نکرده اند، فوق العاده ویژه پرداخت می شود.

نماینده مردم «همدان و فامینین» در شورای اسلامی، تصریح کرد: کارکنان وزارت ورزش، معلمان، کارکنان وزارت رفاه و کلیه اقشار شغلی که حقوق ویژه دریافت نکرده اند مشمول این ویژه خواهند شد. حقوق.

وی تاکید کرد: البته به زودی در خصوص محاسن و معایب مجموعه ویژه و نحوه اجرا برای گروه های شغلی با دولت به توافق خواهیم رسید که امیدواریم به زودی در این بخش به نتیجه برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا