بانک و بیمه

معامله ۱۱۸ کیلوگرم شمش طلا در حراج عمده و خرد مرکز مبادله ایران

بر اساس گزارش بازار مرکز مذکور، در پنجاه و هشتمین حراج شمش طلا که امروز (یکشنبه ۳۱ مهرماه) در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران برگزار شد، در مجموع ۱۴۸ کیلوگرم شمش طلای استاندارد در سایزهای بزرگ و کوچک عرضه شد تالار معاملات طلای مرکز ۱۱۸ کیلوگرم با میانگین قیمت هر شمش طلای استاندارد پنج میلیارد و ۳۸۳ میلیون تومان بوده است.

حراج حضوری در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران به دو صورت حراج انفرادی و حراج عمده انجام می شود. خریدار می تواند حداقل یک و حداکثر پنج شمش طلای یک کیلویی را در حراج انفرادی خریداری کند.

متقاضیان خرید حراج عمده نیز می توانند حداقل یک و حداکثر چهار بسته شمش طلای استاندارد را خریداری کنند. هر بسته شمش طلای استاندارد مرکز مبادلات طلا و ارز ایران حاوی پنج شمش یک کیلویی با عیار ۹۹۵ در هزار است.

در ۵۸ مزایده شمش طلا که در مرکز مبادلات ایران برگزار شد، ۱۰.۸ تن شمش طلا به ارزش حدود ۴۹ میلیارد تومان معامله شد.

حراج شمش طلا در ۲۴ اکتبر برگزار می شود

بر اساس این گزارش، پنجاه و نهمین حراج شمش طلا مرکز مبادلات ایران روز سه شنبه (۳ مهرماه) برگزار می شود.

متقاضیان خرید شمش طلا مرکز مبادلات ایران می توانند تا ساعت ۲۴ دوشنبه با ارائه مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان تضمین هر قطعه شمش طلا در پنجاه و نهمین مزایده این مرکز شرکت کنند. سپرده شد (۲۳ اکتبر).

این حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ در محل تالار معاملات طلا برگزار می شود.

در ۵۸ مزایده شمش طلا که توسط مرکز مبادلات ایران برگزار شد، ۱۰ هزار و ۸۷۸ کیلوگرم شمش طلا معامله شد که ۴۹ هزار میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات را وارد اقتصاد کشور کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا