ارزهای دیجیتال

معاوضه اکانت همستر کامبت با اتوبوس‌های اسکانیا

من یک حساب همستر دارم که با تلفنم ارسال می کنم، همه کارها را خودم انجام می دهم و جعلی نیست و هیچ راهی برای مسدود کردن آن با ماشین کوییکLifan وجود ندارد تیبا تعویض دارم و ماشین باید سالم و مدل ۸۵ به بالا باشه. این یکی از صدها آگهی منتشر شده درباره حساب های احتکار کننده در فضای مجازی است. تبلیغاتی که با رویای همستر کامبت درج می شوند و مشخص نیست که آیا واقعاً خریدار برای آن وجود دارد یا خیر.

به گزارش ایران تحلیل، همستر کامبت به یک پدیده جهانی تبدیل شده است که در ایران نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است. امروزه مردم یا خودشان در بازی همستر کامبت شرکت کرده اند یا به احتمال زیاد افرادی را در اطراف خود دیده اند که به سرعت و مکرر انگشتانشان را روی صفحه گوشی ضربه می زند. اگر از وسایل حمل و نقل عمومی نیز استفاده کرده باشید، با انبوهی از مردم مواجه می شوید که مدام صفحه گوشی خود را لمس می کنند و گاهی اوقات با یکدیگر چت می کنند. فرقی نمی کند این افراد چند ساله باشند، چه مرد و چه زن، طرفداران همستر در هر سنی و همه گروه های ممکن وجود دارند و البته نوجوانان و جوانان بیشتر درگیر آن هستند.

با محبوبیت هر چه بیشتر بازی همستر، برخی از مسئولان در مورد این بازی اظهار نظر کرده اند. وزیر ارتباطات می گوید مبارزه با همستر فقط یک بازی است و نباید جدی گرفته شود و پلیس فتا می گوید مبارزه با همستر باعث تصادفات جاده ای شده است. تب همستر کامبت تبی داغتر از بازی پوکمون گو شده است که سال ها پیش ایران و سراسر جهان را در برگرفت و دلیل این امر تنها یک چیز است: رویای یک شبه پولدار شدن.

به دنبال این رویا، آگهی های فروش اکانت همستر کمبت نیز در سایت های مجازی منتشر می شود. این تبلیغات در اینستاگرام، تلگرام و سایر پلتفرم های تبلیغات آنلاین مانند دیوار و سیپور قابل دسترسی هستند. متن برخی از این آگهی ها توهم خواب احتکار کننده را در اختیار کاربران قرار می دهد و به نظر می رسد نظارت دقیقی بر این آگهی ها وجود ندارد. مشاهدات البته ایران تحلیل به نظر می رسد که بسیاری از این تبلیغات روزها و هفته ها در اینترنت منتشر شده و ظاهراً هنوز به نتیجه ای نرسیده اند. علاوه بر این، پس از صحبت با برخی از صاحبان این آگهی ها، به یقین می توان گفت که اکثر منتشر کنندگان این گونه آگهی ها افراد زیر ۱۵ سال هستند که بیشتر به رویا و رویا فروشی می پردازند.

پیگیری ها ایران تحلیل در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های نشر تبلیغات گفته می‌شود که متن آگهی‌های تجاری فروش همستر گاهی با هدف مبادله کالا با کالا صورت می‌گیرد و آگهی‌دهنده حساب خود را با انواع خودرو یا حتی زمین و آپارتمان مبادله می‌کند. به عنوان مثال در متن برخی از این تبلیغات، اکانت همستر با چند صد میلیون سکه به صورت میلیاردی قیمت گذاری شده است و یا شخص دیگری در آگهی خود تاکید می کند که فقط اکانت خود را با اتوبوس های اسکانیا معاوضه می کند. قیمت های بین ۱۵ تا ۵۰ میلیون تومان نیز اکثریت این تبلیغات را پوشش می دهد و به نظر می رسد دامنه جغرافیایی این تبلیغات به تمامی شهرهای ایران اعم از پایتخت و سایر کلانشهرها و حتی شهرهای کوچکتر مانند رویان، آق گلا، هشتبندی و … می رسد. آبکوه و غیره این موضوع نشان دهنده گسترش همستر کمبت در اقصی نقاط ایران است و به نظر می رسد که دندان های تیز این موجود همه زمین را در شهرها و روستاهای ایران خواهد کند.

تبلیغ کنندگان بازی همستر در برخی از تبلیغات خود مدعی شده اند که اکانت را به همراه گوشی می فروشند و اکانت تلگرام را انتقال می دهند. این آگهی ها معمولا قیمت بالاتری دارند و قیمت ها از صد میلیون تومان شروع می شود و گاهی به میلیاردها می رسد. شایان ذکر است در بسیاری از موارد افرادی که تبلیغاتی را درج می کنند که در آن قیمت کالای خود را چند صد میلیون تومان ذکر کرده اند از ارائه شماره تلفن خود اجتناب می کنند و این مشکل می تواند نشانه تبلیغات تقلبی باشد.

اسکرین شات 2024-06-18 091811

باید گفت که خرید و فروش اکانت هامستر کامبت را نمی توان ممنوع یا توصیه کرد. کاربران باید بدانند که به صلاحدید خود در بازی همستر کامبت شرکت کنند یا نه، اما با بررسی تبلیغات منتشر شده در مورد این بازی می توان گفت که بسیاری از آنها با واقعیت فعلی وضعیت ارز دیجیتال این همستر در کت و شلوار. با ورق زدن آگهی های احتکار قیمت ها بین ۱۰ هزار تومان تا میلیاردها تومان در نوسان است و کاربران سردرگم نمی دانند به کدام آگهی اعتماد کنند. کارشناسان معتقدند اگر افرادی قصد ورود به دنیای بازی های همستر و نت کوین را دارند، بهتر است خود با دریافت اطلاعات لازم در این زمینه وارد این دسته شوند تا در صورت بروز مشکلات در آینده خسارات زیادی به معیشت خود وارد نشود. تاثیر می گذارد.

هر روز بر تعداد آگهی های مجهز به تصاویر همستر در حالت ها و سبک های مختلف افزوده می شود و اکنون با نگاهی به سایت های درج آگهی می توان گفت که هر ساعت ده ها آگهی در این زمینه منتشر می شود. خبرنگار ایران تحلیل مواجه شد که برخی از انتشار دهندگان این آگهی ها توسط آنها مسدود شده اند و از این رو توصیه می شود با دقت مضاعفی نسبت به خرید این آگهی ها اقدام کنند. همچنین انتظار می رود حداقل نظارت بر انتشار این آگهی ها توسط پلتفرم های بومی دقیق تر شود تا به بستری برای سودجویان تبدیل نشوند.

اخبار ارزهای دیجیتال را در صفحه ارزهای دیجیتال ایران تحلیل بخوانید.

سلب مسئولیت: برای همه روشن است که ورود به معاملات در هر نوع بازاری الزامی است دانش و تجربه کافی است. این گزارش ایران تحلیل صرفاً در راستای تحلیل داده ها و اخبار مربوطه می باشد و این مجموعه هیچ گونه پیشنهادی را برای هر نوع تراکنش به خوانندگان عزیز ارائه نمی دهد.

سبد بهشت









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا