اخبار اقتصاد ایران

معرفی ابزار چیمرا + اجاره اکانت

اکانت سامسونگ Chimera فقط برای مدل های مختلف گوشی های سامسونگ قابل استفاده است.

نرم افزار Chimera یک نرم افزار چند برند کامل و جامع است که از اکتیوهای مختلفی از جمله سامسونگ و … استفاده می کند همکاری Chimera با Helbtech این برنامه را بسیار کاربردی و منحصر به فرد کرده است. بخشی که بهترین عملکرد را دارد Samsung Chimera Active است که با استفاده از آن می توانید عملیات تعمیر سریال و پچ را انجام دهید. حذف FRP برخی از مدل های سامسونگ نیز با این ابزار امکان پذیر است. برای استفاده از این نرم افزار نیازی به دانگل و جعبه فیزیکی ندارید و می توانید به راحتی نرم افزار Chimera Tool را دانلود کرده و پس از نصب درایورها و نرم افزار با استفاده از لایسنس خریداری شده به مدت یک سال از امکانات آن استفاده کنید.

اما با وجود قیمت بالای این برنامه، تیم romfrp سعی در ارائه پلتفرم داشته است اجاره حساب حداقل ۴۸ ساعت با کمترین هزینه ممکن، این امکان را در اختیار کاربران قرار دهید. Samsung Chimera Account ابزاری مفید برای تعمیر دستگاه های سامسونگ با مشکلات نرم افزاری مختلف است.

برخی از مشکلات رایجی که با استفاده از این ابزار قابل حل است عبارتند از:

حذف FRP (محافظت بازنشانی کارخانه): با استفاده از ابزار Chimera و فعال سازی مجوز سامسونگ، می توانید به راحتی FRP را حذف کرده و قفل دستگاه خود را باز کنید.
باز کردن قفل دستگاه با قفل شبکه: با استفاده از ابزار Chimera و فعال سازی مجوز سامسونگ، می توانید به راحتی قفل شبکه را بردارید و قفل دستگاه خود را باز کنید. از کشور دیگری استفاده کنید.)
توجه: باز کردن قفل شبکه در مدل های جدید با استفاده از ابزار Samsung Chimera مستلزم خرید اعتبار است.
از مزیت های Samsung Chimera Active می توان به حل مشکلات نرم افزاری سامسونگ مانند بوت لوپ و تعمیر imei و همچنین سرعت بالا و موثر در انجام خدمات و به روز بودن این برنامه و پشتیبانی از تعداد زیادی مدل سامسونگ

اکانت سامسونگ Chimera فقط برای مدل های مختلف گوشی سامسونگ قابل استفاده است، برای استفاده از اکانت Chimera برای برندهای دیگر مانند شیائومی، هواوی و غیره باید اجاره حساب Chimera استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا