اخبار اقتصاد ایران

معرفی اسباب بازی های متحرک جدید و پر طرفدار

ممکن است نام اشیایی مانند “فیگورها”، “اکشن فیگورها” و “اسباب بازی های متحرک” را شنیده باشید، اما ممکن است جزئیات آنها برای شما ناشناخته باشد. ممکن است سوالاتی مانند «توضیح یک اکشن فیگور چیست؟» یا «تفاوت فیگور و اکشن فیگور چیست؟» به ذهن شما خطور کند و بخواهید درباره آنها بیشتر بدانید. برای درک جامع تر، توصیه می کنیم این مقاله را با توتوی کالا بخوانید تا به سوالات اکشن فیگور پاسخ دهید.

اکشن فیگور نوعی اسباب‌بازی مجسمه‌سازی است که از مواد مختلف، عمدتاً پلاستیک ساخته شده است. این اشیاء بر اساس شخصیت های داستان های کمیک، فیلم های ابرقهرمانی، انیمه و دیگر شخصیت های معروف ساخته شده اند.

اکشن فیگورها یا «تصاویر فیگورها» یکی از محبوب‌ترین انواع اسباب‌بازی‌ها به حساب می‌آیند که اغلب توسط پسران و در حال حاضر توسط دختران در گروه‌های سنی مختلف استفاده می‌شود.

گذشته از اینکه کودکان از این اسباب بازی ها به عنوان ابزار سرگرمی استفاده می کنند، برخی افراد نیز از آنها به عنوان نمونه مجسمه سازی در مجموعه های خود استفاده می کنند. این اجسام با توجه به جزئیات طراحی شده اند و گاهی از قیمت های نسبتا بالایی نیز بهره مند می شوند.

داستان شکل عمل قدمت آن به سال ۱۹۶۴ برمی‌گردد که Hasbro اولین اسباب‌بازی پسرانه خود را به نام Gi Joe Ranger معرفی کرد. این اسباب بازی ۱۱.۵ اینچ قد داشت و به دلیل طراحی دخترانه اش که با کلمه «اسباب بازی» همراه بود، با مشکلات بازاریابی مواجه شد. به همین دلیل است که برای اولین بار از کلمه “اکشن فیگور” استفاده شد.

اگرچه مخاطبان اصلی اکشن فیگورها پسران بودند، اما با عرضه این اشیا در بازار، افراد مختلفی از هر دو جنس و هر سنی به آنها علاقه مند شدند.

این اسباب بازی های متحرک بر اساس شخصیت های معروف کمیک ها، فیلم های ابرقهرمانی و انیمه ها بسیار جذاب هستند و به همین دلیل کلکسیونرهای زیادی را به خود جذب کرده اند. نمونه هایی از محبوب ترین اکشن فیگورها شامل اکشن فیگورهای مربوط به شخصیت های مرد عنکبوتی، بتمن، هالک، جوکر و سربازان جنگی است. فونکو پاپ همچنین از جمله اسباب بازی هایی هستند که این شخصیت ها را نشان می دهند.

هنگامی که به تفاوت فیگورها و اکشن فیگورها نگاه می کنیم، این دو محصول از این نظر مشابه هستند که هر دو از پلاستیک ساخته شده اند.

و بر اساس شخصیت های مختلف ساخته شده اند. اما تفاوت اصلی این است که اکشن فیگورها می توانند حرکت کنند. آنها دارای مفاصل مفصلی هستند که به فرد اجازه می دهد آنها را به میل خود حرکت دهد. این اکشن فیگورها دارای اندام های مجزا شامل بازوها، پاها و سر هستند که می توان آنها را جدا کرد و حتی لوازم جانبی آنها را جدا کرد و دوباره به بدن وصل کرد. به طور کلی شخصیت ها یکپارچه هستند، قادر به حرکت نیستند و امکان حرکت برای آنها وجود ندارد.

اکشن فیگورهای امروزی ویژگی های بیشتری نسبت به مدل های قدیمی دارند، اما این نباید هنگام خرید شما را سردرگم کند. به همین دلیل بهتر است تنها به چند ویژگی اساسی که در زیر به آنها اشاره می شود توجه کنید.

تجربه خلق یک شخصیت مورد علاقه می تواند بسیار جذاب باشد. برخی از اکشن فیگورها به کودکان اجازه می دهند شخصیت های خود را خلق کنند و با آنها بازی کنند. این چالش به رشد خلاقیت کودکان کمک می کند.

یکی از ویژگی های اصلی اکشن فیگورها جذابیت شخصیت های آنهاست. قبل از خرید با ژانرها و داستان های مختلف آشنا شوید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید و از آن به عنوان یک اسباب بازی مناسب برای فرزندان خود بهره مند شوید. برای خرید انواع اکشن فیگور می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی کادو مد به نشانی مراجعه کنید تبدیل شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا