ارزهای دیجیتال

معرفی بازی تلگرامی جدید نات کوین

به گزارش افق میهن:






توسعه دهنده بازی Web3 Nat Coin قصد دارد یک بازی مبتنی بر داستان را با همکاری انجمن NFT Last Dogs و بازار NFT مبتنی بر شبکه TON راه اندازی کند.





به گزارش افق میهن،

بازی جدید NotCoin به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا توکن‌های NotCoin (NOT) و یک ارز درون‌بازی جدید به نام WOOF کسب کنند و تجربه‌ای فراگیر با داستان‌های جذاب و تعاملات معنادار به بازیکنان ارائه می‌دهد.

NatCoin در ابتدا از طریق مدل TAP To Earn به شهرت رسید و توانست در عرض دو ماه بیش از ۳۰ میلیون کاربر را جذب کند. البته به دلیل ناپایداری این مدل، NatCoin در اوایل آوریل به مرحله استخراج خود پایان داد. از آن زمان، NatCoin تمرکز خود را به ایجاد یک اکوسیستم معنادارتر و پایدارتر تغییر داده است. این بازی جدید که با هدف جذب کاربران در سطحی عمیق تر و ایجاد یک جنبش جامعه محور طراحی شده است، دیگر به عنوان یک ارز دیجیتال عمل نمی کند.

داستان های تعاملی با شخصیت های NFT Last Dogs

بازی جدید NatCoin دارای شخصیت هایی از مجموعه Last Dogs NFT است که در GetGems، بزرگترین پلت فرم معاملاتی NFT در بلاک چین TON راه اندازی شده است. بازیکنان از این NFT ها برای تکمیل وظایف و تصمیم گیری هایی استفاده می کنند که بر داستان بازی تاثیر می گذارد. این رویکرد تعاملی بر اهمیت داستان ها در بازی تاکید می کند.

علیرغم روند جهانی، تیم NatCoin معتقد است که بازیکنان همچنان به داستان های خوب و تعاملات عمیق تر نیاز دارند. این باور طراحی جدید بازی را هدایت می کند و بازیکنان را تشویق می کند تا به جوامع یا جوخه ها بپیوندند و بازیکنان جدید را دعوت کنند.

توکن های NatCoin و WOOF کسب کنید

با شرکت در بازی، بازیکنان می توانند توکن های Notcoin و ارز جدید درون بازی (WOOF) را کسب کنند. بازیکنان هر روز تصمیماتی می گیرند که بر داستان سگ هایشان تاثیر می گذارد و بر اساس پارامترهای از پیش تعیین شده پاداش دریافت می کنند. در حالی که WOOF به عنوان یک ارز درون بازی شناخته می شود، در نهایت می تواند به یک توکن مبتنی بر بلاک چین مانند NOT تبدیل شود.

آینده و تعامل با جامعه

بنیانگذار GetJams Vanier نسبت به این ابتکار ابراز خوش بینی کرد و گفت که این آغاز بسیاری از بازی های ترویج شده توسط NatCoin است. این ابتکار راه را برای عصر جدیدی از تجربیات تعاملی بلاک چین هموار می کند. بر خلاف بازی‌های ماینینگ، Last Dogs به مدت شش هفته اجرا خواهد شد و انتظار می‌رود در آینده همکاری‌های بیشتری از این پروژه انجام شود.

مشارکت NatCoin با Last Dogs و GetGems نشان دهنده یک تغییر عمده از مدل اصلی «تپ برای کسب درآمد» به یک تجربه بازی مبتنی بر داستان است. بازیکنان می‌توانند منتظر کسب Not Coins و توکن‌های WOOF باشند، در حالی که تصمیمات معنی‌داری در Last Dogs می‌گیرند که پتانسیل فناوری Web 3 را در بازی نشان می‌دهد.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا