فناوری

معرفی بسته‌های ترانزیت، اقامت و اعتبار رومینگ بین‌الملل همراه اول

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

همراه اول در آستانه سال نو و به مناسبت شب یلدای ایرانی از بسته های «ترانزیت»، «اقامت» و «اعتبار بین المللی» خود در قسمت رومینگ بین الملل رونمایی کرد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با نزدیک شدن به تعطیلات سال نو میلادی و شب یلدای ایرانیان که آغاز دور جدیدی از سفر ایرانیان است، همراه اول پکیج پروازی ترانزیت را معرفی می کند. برای مسافران ترانزیتی فرودگاه های ترکیه و امارات و قطر، «بسته اقامت برای هموطنان مقیم ترکیه، امارات و قطر» و «بسته اعتباری بین المللی» برای مشترکین.

*معرفی بسته های رومینگ ترانزیت و اقامت با همراه اول

توجه به نیاز مسافران در زمان توقف پروازهای چند مسیره (ترانزیت یا اتصال) در فرودگاه های استانبول – صبیحه ترکیه، دبی – شارجه امارات و دوحه قطر به خدمات اینترنت پرسرعت و تماس و پیامک به ایران، بسته ترانزیت رومینگ بین المللی همراه اول شامل «اینترنت نامحدود» یک روزه با مصرف منصفانه ۱ گیگابایت، ۱۰ دقیقه مکالمه رایگان و ۱۰ هدیه پیامکی برای یک روز ارائه می شود.

همچنین با توجه به نیاز همشهریان یا مسافرانی که اقامت طولانی مدت در ترکیه، امارات و قطر دارند، دو بسته اقامتی شامل «اینترنت سه ماهه نامحدود با مصرف منصفانه ۳ گیگابایت» و «۱۲۰ دقیقه مکالمه و ۱۲۰ پیامک برای یک ماه اقامت» ارائه شده است. به گونه ای که متقاضیان بتوانند به راحتی به درگاه های بانکی دولتی و مخاطبان ایرانی خود دسترسی داشته باشند.

بسته ترانزیت یک روزه ۲۵۰ هزار تومان، بسته اقامت سه ماهه ۶۰۰ هزار تومان و بسته اقامتی یک ماهه ۹۰۰ هزار تومان تهیه شده است.

متقاضیان می توانند در قسمت خرید بسته های رومینگ، «کد فرمان ۱۰ ستاره مربع ۲۹۱۳» و درگاه اینترنتی را به سه صورت وارد کنند. فروشگاه.mci.ir دپارتمان خرید بسته های رومینگ، برای خرید و فعال سازی این بسته ها برای خود یا خانواده یا همکاران و ارتباط با اقوام از طریق تلفن همراه و همچنین مقرون به صرفه بودن این بسته ها نسبت به سیم کارت های اپراتورهای خارجی، در طول سفر خود اطمینان داشته باشید.

*معرفی بسته های اعتباری بین المللی برای ارتباطات بین المللی کاربران سنگین

یکی دیگر از طرح های ارائه شده توسط همراه اول در زمینه رومینگ و مکالمه بین المللی «بسته های اعتباری بین المللی» است که تمامی تجار، مدیران و بازرگانانی که قصد عزیمت به کشورهای خارجی یا ایران را دارند، لازم است با شماره های خارجی تماس بگیرند. دارند، می توانند این بسته اعتباری را برای خود فعال کنند تا تمامی هزینه های رومینگ بین المللی (مکالمه، پیامک و اینترنت) و تماس با تمامی شماره های خارجی از این بسته و پرداخت مکرر قبوض میان مدت یا سقف خرید قابل پرداخت باشد. می توان شارژ را کاهش داد. .

تمامی مشترکین همراه اول که مایل به استفاده از سرویس بین الملل (رومینگ یا تماس خارجی) هستند می توانند از سه بسته اعتباری بین المللی ۹۰ روزه ۵۰۰ هزار تومانی، ۱۸۰ روزه ۲ میلیون تومانی و ۱۸۰ روزه ۵ میلیون تومانی استفاده کنند. . سریع» برای مدیریت بهینه هزینه های خود با خرید بسته های اعتباری به ترتیب ۲ و ۵ میلیون تومان، بسته هدیه ۳۰۰ مگابایتی و بسته ۱ گیگابایتی هدیه رومینگ اینترنت قابل استفاده در تمامی مقاصد برای مشترک فعال می شود.

کلیه مشترکین می توانند طبق روال به «برنامه موبایل من»، «کد فرمان ۱۰ ستاره ۲۹۳ مربع» و درگاه اینترنتی وارد شوند. فروشگاه.mci.ir برای خرید و فعال سازی این بسته های اعتباری که امکان پرداخت هزینه خدمات ارتباط بین المللی را برای خود یا خانواده یا همکارانشان فراهم می کند.

سرویس «رومینگ بین‌المللی» به مشترکین تلفن همراه این امکان را می‌دهد که تماس‌های تلفنی برقرار و دریافت کنند، پیام‌های متنی و ایمیل ارسال و دریافت کنند و در هنگام بازدید از کشوری دیگر به مرور اینترنت بپردازند. به عبارت دیگر سرویس رومینگ بین الملل نمونه ای از گسترش پوشش اپراتور تلفن همراه است به طوری که همچنان امکان استفاده از شماره تلفن همراه و خدمات شبکه اپراتور کشورتان در یک کشور خارجی وجود دارد.

سرویس «تماس بین‌المللی» به مشترکان تلفن همراه این امکان را می‌دهد تا با تلفن ثابت یا تلفن همراه خارجی در ایران تماس بگیرند و ارتباطات بین‌المللی خود را گسترش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا