اخبار اقتصاد ایران

معرفی بسته رومینگ ایرانسل برای ایام محرم :: افق میهن

ایرانسل بسته ویژه رومینگ را برای تسهیل ارتباط زائران در ایام محرم معرفی کرد.

به گزارش افق میهن، با آغاز ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در محرم ۱۴۴۶ اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران بسته رومینگ ویژه ای را با هدف تسهیل ارتباط و دسترسی به اینترنت برای زائران عتبات عالیات در نظر گرفته است. عراق.

بسته رومینگ اینترنت ایرانسل که برای آسایش و راحتی بیشتر و تسهیل ارتباط زائران در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان از طریق اپراتورهای زین و آسیاسل در نظر گرفته شده است، شامل ۱۰ گیگابایت اینترنت با مدت استفاده ۱۴ روز. و ۳۰۰۰۰۰ تومان می باشد که تا ۸ تیر ۱۴۰۳ قابل خرید و فعال می باشد.

به این ترتیب مشترکان ایرانسل علاوه بر عدم نیاز به خرید سیم کارت و تعویض شماره، در هزینه مصرف اینترنت خود در طول سفر صرفه جویی کرده و مبالغ کمتری نسبت به تعرفه اپراتورهای عراقی پرداخت می کنند. دسترسی به خدمات بانکی، انجام تراکنش ها و کارت به کارت و دریافت پیامک های بانکی، امکان تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت پرسرعت با تعرفه های ارزان تر و مقرون به صرفه تر نسبت به اپراتورهای عراقی از جمله امکاناتی است که مشترکین می توانند با فعال کردن خدمات رومینگ و استفاده از بسته در نظر گرفته شود، می توانند از آن بهره مند شوند.

بسته رومینگ اینترنت ویژه ایام محرم از طریق کد دستوری ۱۱۱۱*۴*#، اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمن و سایت ایرانسل قابل فعال سازی می باشد.

تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت بدون بسته

ایرانسل همچنین برای مشترکانی که در سفر به عراق نیاز به استفاده از مکالمه، پیامک و اینترنت دارند، تعرفه مکالمه، پیامک و اینترنت رایگان را اعلام کرده است که شامل تماس با شماره های عراقی و تماس با شماره های ایرانی ۲۳۰۰۰ در دقیقه است. و ۵۰۰ تومان، هر دقیقه تماس ورودی ۱۷۵۰۰ تومان و هر پیامک ۴۰۰۰ تومان. همچنین دریافت پیامک برای مسافران عراقی که از سرویس رومینگ ایرانسل استفاده می کنند رایگان است. هزینه استفاده از اینترنت رایگان بدون فعال سازی بسته رومینگ به ازای هر مگابایت ۳ هزار تومان محاسبه می شود.

فعال سازی خدمات رومینگ

فعال سازی خدمات رومینگ باید قبل از سفر با شماره گیری کد #۱*۱۱۱۱* از سیم کارت ایرانسل یا استفاده از اپلیکیشن فوق العاده ایرانسلمن انجام شود. برای این منظور، مشترکان ایرانسل باید ابتدا وارد قسمت «حساب من» در ابر اپلیکیشن ایرانسلمن شوند، سپس در قسمت «پروفایل» سرویس رومینگ خط خود و سپس قسمت «رومینگ» را فعال کنند. همچنین مشترکین می توانند برای نصب ابر اپلیکیشن ایرانسلمن از کد دستوری *#۴۵ استفاده کنند.

مشترکان ایرانسل توجه داشته باشند که بسته های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایران در هنگام حضور در عراق قابل استفاده نخواهند بود و در صورت تمایل لازم است بسته های ویژه اینترنت رومینگ را فعال کنند.

توصیه می شود مشترکان ایرانسل قبل از ورود به عراق حداقل ۱۰۰ هزار تومان از سیم کارت اعتباری خود شارژ کنند و در صورت مواجه شدن با مشکل در سفر برای برقراری تماس، ابتدا از میزان اعتبار (شارژ) روی . سیم کارتشون کافیه . پیشنهاد می شود مشترکان عادی نیز سقف اعتبار سیم کارت خود را به میزان لازم افزایش دهند.

مشترکین ایرانسل در عراق می توانند علاوه بر استفاده از ابر اپلیکیشن ایرانسل من، با شماره گیری کد دستوری رایگان *#۷ سیم کارت خود را شارژ کنند. روشن کردن تلفن همراه در رومینگ هیچ هزینه ای ندارد. هزینه تماس های ورودی و خروجی بر اساس دقیقه و از شروع مکالمه محاسبه می شود. بنابراین در صورت عدم پاسخگویی به تماس دریافتی، هزینه ای برای آن در تماس دریافت نخواهد شد. همچنین دریافت پیامک برای مسافران عراقی که از سرویس رومینگ ایرانسل استفاده می کنند رایگان است.

مشترکان ایرانسل توجه داشته باشند که با روشن کردن رومینگ اینترنت، دیتای استفاده شده در اپلیکیشن های تلفن همراه با هزینه رومینگ دریافت می شود. بنابراین بهتر است اطمینان حاصل کنید که به روز رسانی خودکار و موارد مشابه در برنامه های نصب شده آنها غیرفعال است. مشترکان ایرانسل در نظر داشته باشند که برای تماس با شماره های ایرانی خارج از کشور باید قبل از شماره مشترک مورد نظر کد ۰۰۹۸ را شماره گیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا