خودرو

معرفی خودرو دیگنیتی | امکانات باورنکردنی خودرو دیگنیتی را ببینید


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: کرامت یکی دیگر از محصولات چین است. Dignity Car یک کراس اوور محبوب است. خودروی دیگنیتی توسط شرکت بهمن موتور وارد ایران شد. این خودرو ظاهر جذابی دارد. سبک طراحی بدنه و سقف دیگنیتی پرایم آن را تا حدودی با اکثر شاسی بلندهای موجود در بازار متفاوت کرده است. در زیر می خواهیم به معرفی و ارزیابی بیشتر این خودرو بپردازیم.

کرامت درونی

خودروی دیگنیتی با ظاهری تهاجمی و سقفی شیبدار طراحی شده بود و فرمان اسپرت با برش D در داخل خودرو به چشم می خورد. خودروی دیگنیتی دارای طول کلی ۴۶۸۵ میلی‌متر، عرض ۱۸۶۵ میلی‌متر، ارتفاع ۱۶۴۵ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۷۹۰ میلی‌متر است که با تمام تجهیزات خود به وزن حدود ۱۵۷۰ کیلوگرم رسیده و دارای ۱. برای جابجایی آن از ویژگی های موتور ۵ لیتری توربوشارژ استفاده شده است. ابعاد این خودرو بزرگتر از چری تیگو ۷ است که می تواند فضای بیشتری را در کابین در اختیار مسافران قرار دهد. اما در مورد طراحی کابین گفتیم که در خودروی دیگنیتی بیشتر بر طراحی اسپرت کابین تاکید شده است در حالی که خودرو چری تیگو ۷ با تودوزی چرمی در کابین و الگوهای طراحی تجربه رانندگی لوکس و راحت را به خودرو می دهد. نقل و انتقالات به شما

طراحی با وقار

از نظر ظاهری، چهره دیگنیتی در سگمنت کراس اوور کوپه جای می گیرد و باید آن را اولین کراس اوور کوپه بازار بدانیم. خودرویی که از نظر بصری بسیار جذاب است و از طریق خطوط بدنه و شیب نهایی سقف می تواند به سرعت توجه عموم را به خود جلب کند. برای یادآوری باید بگوییم که دیگنیتی دقیقاً در همان سگمنت BMW X4 معروف است.

ماشین باوقار

پروفایل کرامت

برای رساندن قدرت مورد نیاز این خودرو با وزن بیش از ۱.۵ تن از یک موتور ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری استفاده شده است که به لطف استفاده از توربوشارژر، ۱۴۸ اسب بخار در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر در ۱۸۰۰ دور در دقیقه می تواند تولید کند. در دقیقه تولید کنید. با توجه به گیربکس اتوماتیک CVT تعبیه شده در دیگنیتی، موتور توربوشارژ دیگنیتی می تواند مصرف سوخت ۱۰.۴ لیتر در شهر، ۵.۴ لیتر مصرف سوخت در خارج از شهر و مصرف سوخت ترکیبی ۷.۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر داشته باشد، البته این میزان. مصرف سوخت در شرایط کاملاً عادی خودرو و جاده اندازه‌گیری می‌شود، به این معنی که مصرف سوخت بالاتری را در استفاده در دنیای واقعی تجربه خواهید کرد.

امکانات و تجهیزات آبرومند

از نظر ایمنی، خودروی دیگنیتی مجهز به ایربگ های جانبی و ایربگ سرنشینان و تجهیزات مختلف و پیشرفته ای مانند سیستم ترمز ضد قفل ABS با سیستم توزیع نیروی ترمز الکتریکی EBD، سیستم های کنترل کشش ATC، TRC، ASR و TCS است. سیستم کمکی ترمز EVA-BA-BAS-EBA نیز از سیستم کنترل پایداری ESC برای خودروهای برقی استفاده می شود. همچنین امکان کنترل حرکت خودرو در هنگام رانندگی در سراشیبی، سیستم کمک حرکت خودرو هنگام رانندگی در سربالایی، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، صندلی کودک ایزوفیکس، سیستم ترمز اتوماتیک وجود دارد. و کمربندهای ایمنی پیش کشنده، سیستم نظارت بر فشار باد تایرها. ، چراغ های روشنایی روز و انواع امکانات رفاهی و کاربردی دیگر که جزییات آن را می توانید در مشخصات فنی صفحه اختصاصی دیگنیتی مشاهده کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا