خودرو

معرفی خودرو ریسپکت پرایم وارداتی


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: Respect Prime Car یکی دیگر از محصولات چین است. خودروی Respect Prime جزئی از خانواده چری محسوب می شود. خودروی Respect Prime طراحی اسپرت و متفاوتی دارد. در زیر این خودرو را با جزئیات بیشتری بررسی کرده ایم.

طراحی بدنه

در جلوی Respect، چراغ ها کشیده شده و در امتداد جلوپنجره مشکی طراحی شده اند. این بدان معناست که ما در واقع یک جلوپنجره باریک و کشیده داریم، اما در پایین سپر یک ورودی هوای افقی بزرگتر وجود دارد که به رنگ مشکی طراحی شده است و به نوعی به نظر می رسد که مشبک به دو قسمت تقسیم شده است.

استفاده از قطعات مشکی و کرومی بهمن Respect Prime هماهنگی خوبی با سایر عناصر بدنه مانند رینگ ها و رینگ های شیشه ای دارد و در مجموع طراحی جلوی Respect Prime نسبتا مدرن و قابل قبول تلقی می شود.

این سدان چینی در سال ۲۰۲۱ ارائه شد و بر همین اساس انتظار داریم طراحی بسیار خاص و مدرنی داشته باشد. اما در نظر داشته باشید کای جواندو یک سدان اقتصادی و اقتصادی است که برای مخاطبان جوان طراحی شده است و بر همین اساس طراحی بدنه هیچ عنصر عجیبی ندارد و فقط سعی شده چهره این سدان کمی اسپرت به نظر برسد. در نمای جانبی، دو خط متمایز و متمایز از گلگیر جلو به سمت عقب کشیده شده اند و همچنین رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی برش خورده دو رنگ وجود دارد. بهمن Respect Prime را می بینیم.

در قسمت عقب، چراغ ها سبک طراحی چراغ های جلو را دارند و الگوی J در گرافیک LED پوسته نور دیده می شود. چراغ ها کشیده شده اند اما متصل نیستند. شکل باریک و کشیده این تصور را ایجاد می کند که چیزی از پشت Respect Prime کم شده است. این احساس با رنگ های سفید یا روشن بدن به شدت برانگیخته می شود. اما در رنگ های مشکی و تیره (به دلیل پوسته لامپ با زمینه مشکی) طرح قابل قبول تری به نظر می رسد. دیفیوزر به پایین سپر عقب مشکی وصل شده است و ما شاهد پوشش نقره ای دو خروجی اگزوز هستیم.

مشخصات فنی بهمن به پرایم احترام بگذارید

او در زیر کاپوت Respect Prime یک موتور ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر توربو قرار داد. این موتور حداکثر قدرت ۱۵۴ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. نیروی موتور از طریق گیربکس CVT (با ۹ دنده مصنوعی) به چرخ های جلو منتقل می شود. این موتور همان موتوری است که قبلا در MVM Arizo 5 Turbo و Phoenix Arizo 6 Pro دیده بودیم. موتوری که چری با همکاری AVL اتریش توسعه داد و تاکنون بازخوردهای فنی خوبی دریافت کرده است. البته به خاطر داشته باشید که موتور تحویل می دهد بهمن Respect Prime کمی بیشتر از Arizo 5 و Arizo 6 Pro است.

اما اطلاعات فنی سدان مهم است بهمن موتور سیستم تعلیق آن است. Respect Prime دارای سیستم تعلیق مک فرسون در جلو و سیستم تعلیق چند لینک در عقب است. ما اکنون سیستم تعلیق پرتو پیچشی ساده را در رقبایی مانند Arizo 5 و Arizo 6 Pro داریم. همین تفاوت باعث سفر می شود بهمن Respect Prime بسیار نرمتر از رقبا است، به خصوص در ردیف عقب.

به پرایم احترام بگذارید

کلبه و امکانات

می توان آن را در یک طراحی نسبتا ساده مشاهده کرد. فرمان دارای بخش D است و می‌توانیم روکش چرمی مشکی را روی صندلی‌ها و فرش‌ها مشاهده کنیم. در وسط، یک صفحه نمایش سیستم چندرسانه ای را ارائه می دهد و تقویت کننده یا کلاستر جلویی نیمه دیجیتال است. نورپردازی کابین باعث جذابیت کابین می شود بهمن Respect Prime کمی برتر به نظر می رسد. اما در کل طراحی ساده ای داریم و در این قسمت مزیت خاصی برای سدان وجود ندارد بهمن موتور برای رقابت احترام قائل بود. Respect سطح مطلوب و قابل قبولی از تجهیزات را ارائه می دهد و شاهد آپشن های ایمنی و راحتی نسبتاً جامعی در این سدان هستیم.

اخیرا Respect Prime با گزینه جدید سنسور باران این گروه رونمایی کرده است بهمن عرضه می شود و در نسخه های بعدی این سدان شاهد تجهیزات بیشتری خواهیم بود.

به قیمت اصلی بازار و کارخانه احترام بگذارید

احترام به Prime White

قیمت بازار (۱۷/۱۰/۱۴۰۲)

۱،۲۷۰،۰۰۰،۰۰۰ Tomans

قیمت کارخانه (۱۴۰۲/۱۰/۱۷)

بدون قیمت تومان

به نخست سیاه احترام بگذارید

قیمت بازار (۱۷/۱۰/۱۴۰۲)

۱،۲۷۰،۰۰۰،۰۰۰ Tomans

قیمت کارخانه (۱۴۰۲/۱۰/۱۷)

بدون قیمت تومان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا