خودرو

معرفی خودرو هونگچی H5 | امکانات باورنکردنی این خودرو لوکس را ببینید

طراحی بدنه هونگچی H5

وقتی برای اولین بار به هونگچی H5 نگاه می کنیم متوجه می شویم که سبک و المان های طراحی این خودرو با دیگر خودروهای چینی موجود در بازار ایران متفاوت است و خودرویی خاص و لوکس را می بینیم. در نمای جلوی این خودرو چراغ های روز در بالای سپر کشیده و باریک هستند و چراغ های اصلی این خودرو نیز مانند بسیاری از خودروهای چینی و کره ای در داخل سپر قرار گرفته اند. یکی از جذابیت های طراحی این خودرو استفاده از رنگ کرومی در جلوپنجره و اسپلیتر این خودرو است که چهره این خودرو را لوکس تر می کند.

نکته ای که در تمامی محصولات برند هونگچی به چشم می خورد، استفاده از خط قرمز نازک روی سپر و کاپوت است. این خط در واقع قرمز پرچم نامیده می شود و در واقع به پرچم چین اشاره دارد. این آلمانی است که قبلا در یکی دیگر از محصولات BM Cars، Hongchi E-QM5 دیده بودیم

در نمای جانبی هونگچی H5 نیز از المان های لوکس استفاده شده است. استفاده از رنگ کرومی در اطراف پنجره ها و پایین درها و همچنین استفاده از نماد پرچم قرمز از جمله ویژگی هایی است که به طراحی لوکس این خودرو در این زمینه کمک کرده است. رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی این خودرو نیز طراحی بسیار زیبایی دارند و از نظر طراحی مشابه خودروهای لوکس اروپایی هستند. البته اولین نمونه وارداتی این خودرو دارای رینگ های ۱۷ اینچی است. اما نسخه های عرضه شده با رینگ های ۱۸ اینچی وارد بازار خواهند شد.

طراحی قسمت عقب بدنه H5 هماهنگی بسیار خوبی با طراحی مجلل قسمت جلوی این خودرو دارد و این یکی از عواملی است که باعث می شود شاهد طراحی زیبا و منطقی در این خودرو باشیم. در نمای عقب هونگچی H5، چراغ های عقب دو بخشی و به هم پیوسته به چشم می خورد. نکته این قسمت استفاده از دو خروجی واقعی اگزوز در این خودرو است که جذابیت این خودرو را افزایش می دهد.

مشخصات فنی Hongchi H5

قلب تپنده Hongqi H5 یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ با تزریق مستقیم (GDI) است. این موتور قادر است حداکثر قدرت ۲۲۲ اسب بخار و گشتاور نهایی ۳۴۰ نیوتن متر را تولید کرده و از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل کند. هونگچی H5 از سیستم تعلیق مک فرسون در محور جلو و سیستم تعلیق چند پیوندی در محور عقب استفاده می کند. بنابراین می توان حدس زد که این خودرو سواری نرمی داشته و ضربه ها و تکان های ناشی از ناهمواری جاده به کابین منتقل نمی شود.

هونگچی H5 دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و میانگین مصرف سوخت آن ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که برای این خودرو ارزش بسیار خوبی به حساب می آید. این سدان ۱۶۳۵ کیلوگرمی نیز در ۷.۸ ثانیه شتاب می گیرد که نشان از عملکرد عالی موتور و گیربکس دارد.

    هونگچی H5

طراحی کابین و تجهیزات H5

طراحی داخلی محصولات هونگچی با سایر محصولات خودروسازان چینی بسیار متفاوت است و استفاده از مواد مرغوب در فضای داخلی هونگچی H5 باعث متمایز شدن این خودرو شده است. متریال به کار رفته در قسمت درب ها ترکیبی از مواد نرم ساده در بالای دستگیره درها، پلاستیک طرح دار در قسمت دستگیره در، جنس پارچه نرم در قسمت میانی و پلاستیک خشک در قسمت پایین درب ها می باشد. کیفیت بسیار بالایی دارد و Hongqi H5 در این بخش امتیاز قابل قبولی کسب می کند.

اما زیباترین قسمت طراحی داخلی هونگچی H5 مربوط به داشبورد و کنسول وسط این خودرو است. قسمت بالایی داشبورد این خودرو از پلاستیک نرم مرغوب ساخته شده است. در قسمت میانی از پلاستیک طرح دار با المان های الماسی شکل استفاده شده که به طراحی مجلل این خودرو کمک کرده و در زیر این قسمت از روکش پارچه ای استفاده شده اما در قسمت پایین داشبورد از پلاستیک خشک استفاده شده است. مانند قسمت پایین گلگیرها از جمله اینکه به طراحی مجلل این خودرو کمک کردند و طراحی داخلی این خودرو را زیباتر کردند. از نورپردازی داخلی در قطعاتی مانند دسته و داشبورد این خودرو استفاده شده است.

یک صفحه نمایش لمسی ۱۲.۶ اینچی در مرکز داشبورد به چشم می خورد که به کنسول وسط این خودرو متصل شده و طراحی آن از محصولات بنز الهام گرفته شده است. در این خودرو نمایشگر دیگری به پشت آمپلی فایر دیجیتال این خودرو متصل است که از کیفیت و طراحی خوبی برخوردار است. صندلی های هونگچی H5 با چرم مصنوعی پوشانده شده و طراحی بسیار خوبی دارند، بسیار راحت و فراگیر هستند و انتظارات یک خودروی لوکس را به طور کامل برآورده می کنند.

به طور کلی طراحی داخلی کابین هونگچی H5 بسیار زیبا و لوکس و متفاوت از سبک طراحی سایر خودروهای چینی موجود در بازار ایران است و این خودرو را می توان لوکس ترین خودروی چینی در بازار ایران دانست.

امکانات امنیتی و رفاهی هونگچی H5





وسایل ایمنی ۹ ایربگ ۱۱ نقطه ای – سیستم کنترل پایداری الکتریکی – سیستم کنترل استارت در سربالایی – رادار نقطه کور – رادار خط خوان – ترمز اضطراری خودکار
موسسات رفاهی سقف پانوراما برقی – صندلی های جلو برقی با گرمکن و سرمایش – تهویه مطبوع اتوماتیک دو کاناله – تصفیه هوای کابین – صفحه نمایش لمسی – دوربین ۳۶۰ درجه – تشخیص اجسام متحرک اطراف ماشین – دوربین ثبت رویدادها – تکنولوژی نورپردازی LED – نور بالا اتوماتیک – کروز کنترل تطبیقی ​​- رینگ آلومینیومی – تزئینات داخلی چرم – Apple Car Poly – روشنایی کابین – تنظیم حالت رانندگی – آمپلی فایر دیجیتال جلو – عملکرد استارت استاپ خودکار – استارت دکمه ای – سنسور نور – سنسور باران – سیستم صوتی حرفه ای – برقی باز شدن در صندوق عقب – حساس به نور آینه – رانندگی بین خطوط

قیمت خودرو هونگچی H5





رنگ مدل قیمت نهایی)

سفید


مشکی


خاکستری

۲۰۲۳ ۲/۶۲۰/۰۰۰/۰۰۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا