خودرو

معرفی خودرو X22پرو | امکانات باورنکردنی این خودرو وارداتی را ببینید + فیلم


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: خودرو X22Pro از دیگر خودروهای چینی وارداتی مدیران خودرو است. خودروی X22Pro با تغییراتی در ظاهر، امکانات و مشخصات فنی همراه بود. این خودرو یک محصول اقتصادی به حساب می آید. در ادامه بررسی. ما بیشتر از این خودرو را معرفی کرده ایم.

مشخصات فنی

MVM X22 Pro در ابتدا با موتور ۳ سیلندر توربوشارژ با حجم ۱ لیتر عرضه شد که از گیربکس اتوماتیک CVT با ۹ نسبت دنده از پیش تعیین شده استفاده می کند. این موتور جمع و جور با قدرت و گشتاور نه چندان جذابی که با گیربکس CVT دارد، از نظر لذت رانندگی و شتاب با انتقادات زیادی همراه است. اما آنچه باید بر آن تاکید شود این است که این تنظیمات ویژه برای رانندگی درون شهری و حداقل مصرف سوخت در این کراس اوور کوچک پیاده سازی شده است.

خوشبختانه مدیران خودرو نسخه گیربکس دستی MVM X22 Pro را با موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی و گیربکس ۵ سرعته دستی عرضه خواهند کرد. این موتور ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۳ نیوتون متر گشتاور تولید می کند که در عمل تفاوت خاصی با موتور ۱ لیتری توربو ندارد. با این حال، تفاوت اصلی، دینامیک بهتر موتور در ترکیب با گیربکس دستی و در نتیجه کیفیت سواری بالاتر است. همچنین نیازی به گفتن نیست که استهلاک موتور تنفس طبیعی همراه با گیربکس دستی در دراز مدت بسیار بیشتر از موتور توربو است، زیرا موتور توربو برای داشتن عمر مفید بیشتر در کنار گیربکس دستی به مهارت های رانندگی بیشتری نیاز دارد. .

طراحی ظاهری

نمای بیرونی ام وی ام X22 پرو فقط در قسمت جلویی تغییر کرده است. این تغییر طراحی از خودرویی مانند هیوندای کونا الهام گرفته شده است که البته با چاشنی های مختلف برند چری همراه است تا شباهت بیش از حد این دو خودرو کاهش یابد.

چراغ LED باریک لبه کاپوت تنها نقش روشنایی در روز را بر عهده می گیرد. به همین دلیل سیستم نورپردازی اصلی به شکاف بزرگ گوشه دو سپر منتقل شد تا از زبان طراحی خودروهای معروف دیگری مانند جیپ چروکی، سیتروئن C4 کاکتوس و نیسان جوک پیروی کند.

انتقادی که به این سبک طراحی وارد می شود، عدم دگرگونی قسمت عقب است که بر خلاف چهره، بدون تغییر باقی مانده است. اما مدیران خودرو از عرضه نسخه جدیدی از ام وی ام X22 پرو در سال جاری خبر داده اند که در نمای عقب نیز خودنمایی خواهد کرد.

X22 Pro

طراحی داخلی

فضای داخلی MVM X22 Pro یکی دیگر از ویژگی های جدید این مدل جدید را نشان می دهد. داشبورد خودرو به طور کامل تغییر کرده و اکنون طراحی راننده محور دارد و قسمت میانی داشبورد به سمت راننده متمایل شده است. نمایشگر سیستم چندرسانه ای تا ۹ اینچ بزرگ شده است تا با حذف بیشتر دکمه های کنترلی، شباهت بیشتری به محصولات لوکس تر خانواده چری داشته باشد.

تابلوی ابزار روی داشبورد از جمله دریچه های خروجی تهویه مطبوع اگرچه طراحی متمایز دارد اما هماهنگی بیشتری با طراحی داشبورد دارد. فرمان ورود به دی کات (D-Cut) تغییر یافته و نشانگرهای پشت فرمان با دو نمایشگر آنالوگ چرخشی مشابه خانواده ام وی ام X33 جایگزین شده است که از نظر بصری در بین علاقه مندان به خودرو قابل قبول تر است.

در مدل‌های قبلی، فضای داخلی MVM روی درها و صندلی‌ها روکش‌های رنگی داشت. این یک تناقض است.

در نسل های گذشته، مدیران خودرو X22 را به امکاناتی مانند سیستم کنترل فشار باد لاستیک، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش مجهز کردند، اما در نسخه جدید ارزان ترین کراس اوور شرکت مادیریم خودرو را به کمال رساند.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا