معرفی راهکارهای سازمانی همراه اول در الکامپ تاک
طبق اعلام مرکز ارتباطات ، اولین توسعه و رویدادهای برند موبایل ، در روز دوم نمایشگاه بیست و یکمین نمایشگاه المپوس ، اولین بسته آخرین راه حل های سازمانی خود را معرفی کرد. مجموعه ای از ارتباطات اساسی با خدمات ابری و هوش مصنوعی و تصویری واضح از مسیر آینده سازمانها در تحول دیجیتال ارائه می دهد.
این جلسه با سخنرانی HIVA Rajabi از اولین دفتر راه حل سازمانی موبایل برگزار شد. وی در آغاز اظهارات خود تأکید کرد که اولین تجارت این تجارت در تلاش است تا با تکیه بر راه حل های بومی و ایمن ، شیوه دیجیتالی شرکت های دیجیتال و ایرانی را تسهیل کند. این مرکزیت ارائه بود که پس از آن طیف گسترده ای از محصولات و خدمات سازمانی دنبال شد.
در زمینه ارتباطات اساسی ، از سیم کارت سازمانی با امکان تخصیص شماره های متوالی و مدیریت یکپارچه به APN و شبکه مجازی موبایل (MVPN) ، راه حل هایی برای دسترسی به داده های ایمن و مدیریت ارتباطات یکپارچه معرفی شد. اینترنت خانواده همچنین به عنوان یک سرویس نوآورانه منابع انسانی معرفی شده است که می تواند حس سازمانی متعلق به کارمندان را افزایش دهد. همچنین از آن به عنوان سازمانی و حمایت مالی داده ها یاد می شد. ابزارهایی که به سازمانها اجازه می دهد ترافیک داده ها را بهتر مدیریت و تخصیص دهند.
جنبه دیگر این ارائه به خدمات ابری اختصاص داده شده است. Cloud Cloudionship سازمانی یا STAAS ، یک بیمارستان امن برای ذخیره داده ها بدون نیاز به زیرساخت های فیزیکی معرفی شد. علاوه بر این ، سرویس SIMPOS به عنوان یک راه حل قابل اعتماد برای معاملات بانکی و پرداخت الکترونیکی و خدماتی مانند امضای تماس و کوپن API برای شناسایی تماس ها و تسهیل ارتباطات سازمانی پیشنهاد شده است.
خدمات ارتباطی مدرن همچنین بخش مهمی از معرفی امروز را اشغال کرد. سازمان بی سیم آواک با پوشش ملی و امکان ارتباط ایمن و گروهی یکی از محورهای اصلی بود. دستیار هوشمند Chatbat ، که نمونه ای از آن با بانک تجارت اخیر ایران اجرا شد ، به عنوان ابزاری برای پاسخگویی سریع و هوشمندانه در برابر مشتریان معرفی شد. سیستم اطلاعاتی دیجیتال Sinige و Multimedia همچنین استراتژی های جدیدی را برای مدیریت محتوا و تعامل با کاربران در فضاهای عمومی فراهم کرده است.
بخش خدمات پیام رسانی همچنین با معرفی پیامک های هوشمند ، پیامک های مکان و خدمات فشار USSD به صحنه آمد. ابزارهایی که اطلاعات هدفمند ، تحقیقات بازار و حتی پشتیبانی مشتری را بدون نیاز به برنامه امکان پذیر می کنند.
در پایان ، اولین همراهی همچنین نمایی از خدمات در حال توسعه آن را به نمایش گذاشت. Cloud PBX ، سرویس دسک تاپ به عنوان یک سرویس (DAAS) ، نظارت ویدیویی (VSAAS) ، مدیریت اتومبیل هوشمند و اینترنت مدیریت شده فقط بخشی از محصولاتی بودند که نوید آینده دیجیتالی تری برای سازمان ها داشتند.