ارزهای دیجیتال

معرفی رمزارزهایی که پیش فروش خیره کننده داشته اند



به گزارش افق میهن،

علیرغم روند صعودی اخیر در بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین نشان داده است که قادر به افزایش قابل توجهی نیست زیرا قیمت آن برای مدتی حدود ۶۵۰۰۰ دلار بوده است.

این ارز دیجیتال برتر در بازار در حال حاضر با ۲ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته خرید و فروش می شود. با این حال، این برای سرمایه گذاران کافی نیست، زیرا آنها امیدوار بودند که بر اساس تحولات اخیر بازار، افزایش قیمت گسترده ای داشته باشد.

بنابراین سرمایه گذاران برای کسب سودهای کلان به بازار سکه های میم روی آورده اند. به ویژه، پیش فروش های جدید Pepe Unchained ($PEPU)، The Meme Games ($MGMES)، WienerAI ($WAI)، PlayDoge ($PLAY) و Shiba Shootout ($SHIBASHOOT) دارای بالاترین پتانسیل بازگشت سرمایه هستند.

حالا بیایید به جزئیات بپردازیم.

>>> اکنون بهترین ارز دیجیتال را بخرید

معاملات بیت کوین اخیراً راکد بوده و در سطح ۶۵۰۰۰ دلار در هفته گذشته ثابت مانده است. با توجه به پیش‌بینی‌هایی که یک ماه و نیم پیش مبنی بر اینکه بیت‌کوین به رکورد جدیدی خواهد رسید، این روند ناامیدکننده است.

این روند راکد تا حدودی به دلیل طرح بازپرداخت صرافی مت گکس است که امروز راه اندازی شد، که شاهد خروج تقریباً ۵۰۰۰ بیت کوین از صرافی بود. بسیاری از کاربران در Reddit تأیید کرده اند که بازپرداخت خود را دریافت کرده اند.

Matt Gox که زمانی یکی از بزرگترین صرافی های ارزهای دیجیتال بود، ۱۰ سال پیش ورشکست شد. پس از مبارزات حقوقی طولانی، از سرمایه گذاران خواسته شد تا بیش از ۱۴۰۰۰۰ بیت کوین را تا اکتبر برگردانند. تاثیر این بازپرداخت ها بر بازار ارزهای دیجیتال هنوز به طور کامل شناخته نشده است.

با توجه به این موضوع، کارشناسان معتقدند که بهتر است روی سکه هایی سرمایه گذاری کنید که در مرحله پیش فروش هستند مانند Pepe Unchained ($PEPU)، The Meme Games ($MGMES)، WienerAI ($WAI)، PlayDoge ($PLAY) و Shiba Shootout ($SHIBASHOOT) زائرا این پتانسیل را دارد که تمام ضررها را جبران کند.

حالا بیایید ببینیم این ارزهای دیجیتال چیست.

>>> اکنون بهترین ارز دیجیتال را بخرید

“په په آنچین” ($PEPU) با بلاک چین بومی خود، یک رقیب جدی برای بازار است

Pepe Unchained ($PEPU) این یکی از جدیدترین میم کوین ها با پتانسیل بالایی است. در واقع، این اولین و تنها ممکوین است که بلاک چین خود را دارد.

همانطور که از نامش پیداست، زنجیره Pepe با هدف حل بسیاری از مشکلاتی که Pepe اصلی با اتریوم داشت توسعه یافت. هدف این بلاک چین لایه ۲ حل مشکل مقیاس پذیری است که بسیاری از کاربران هنگام استفاده از ETH با آن مواجه هستند.

003

همچنین سرعت افزایش چشمگیری داشته و کارمزد تراکنش بسیار کمتر است. این ویژگی ها این پروژه را نه تنها رقیبی برای اتریوم بلکه برای سایر کوین ها نیز می کند.

پیش فروش بسیار موفق نشان می دهد که سرمایه گذاران چقدر به این پروژه اعتقاد دارند. در زمان نگارش این مقاله، بیش از ۵ میلیون دلار جمع آوری شده است.

می‌توانید با استفاده از اتریوم، تتر یا کارت‌های اعتباری، $PEPU را به قیمت ۰.۰۰۸۵۹۶ دلار خریداری کنید. در هر صورت باید عجله کنید چون قیمت به زودی افزایش می یابد.

>>> اکنون “په په آنچینده” را بخرید

بازی های میم ($MGMES) خود را به عنوان نماد رسمی بازی های المپیک تابستانی معرفی می کند

Meme Games ($MGMES) این شرکت با موضوع بازی های المپیک تابستانی ۲۰۲۴ با هدف جذب طیف وسیعی از سرمایه گذاران وارد صحنه می شود. این پروژه در حال حاضر به عنوان نماد “رسمی” بازی های المپیک در میان فعالان بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود.

شما می توانید یکی از شخصیت های میم افسانه ای را برای شرکت در دوی ۱۶۹ متر انتخاب کنید. Dogecoin، Pepe، Dogwifhat، Brett یا Turbo برای انتخاب در دسترس هستند و سپس مسابقه شروع می شود. به بازیکنانی که برنده می شوند، توکن های $MGMES پاداش می گیرند.

004

اولین راه اندازی ICO چند روز پیش انجام شد و تاکنون موفقیت چشمگیری در این مدت کوتاه کسب کرده و بیش از ۲۳۰۰۰۰ دلار جمع آوری کرده است.

کانال یوتیوب ۹۹ بیت کوین نیز از این پروژه تمجید کرده است. تحلیلگران این کانال معتقدند که اگر این پروژه به خوبی بازی کند، امکان بازگشت سرمایه حتی صد برابری برای این توکن وجود دارد.

>>> همین حالا بازی های Mime را بخرید

هوش مصنوعی وین ($ WAIT) از ادغام هوش مصنوعی با رمزارز برای ایجاد یک توکن مهم استفاده می شود

WienerAI ($WAI) جدیدترین میم کوین دارای تم سگ است اما ویژگی های منحصر به فردی دارد. این پروژه علاوه بر نماد محبوب «نیم سگ، نصف سوسیس»، دارای یک ربات تجارت هوش مصنوعی است.

هدف این ربات افزایش قابلیت پیش بینی تجارت و محافظت از معامله گران از ضرر و زیان با هشدار دادن به عدم سرمایه گذاری است. رابط کاربری نیز بسیار کاربرپسند است و تجربه کاربری را هم برای معامله گران با تجربه و هم برای کاربران جدید دلپذیر می کند.

005

چسباندن نقش مهمی در موفقیت این پروژه دارد. در حال حاضر بیش از ۱۴۰٪ پاداش APY موجود است و ۷ میلیارد توکن در آن شرط بندی شده است.

پیش فروش این پروژه در بین سرمایه گذاران بسیار موفق بود و توانست بیش از ۷ میلیون دلار توکن بفروشد که قیمت فعلی آن ۰.۰۰۰۷۳ دلار است. با توجه به پتانسیل این پروژه، مطلوب تلقی می شود.

>>> اکنون هوش مصنوعی وینی را بخرید

“پلی دوج” ($PLAY) من سعی می کنم این بخش را تصاحب کنم Play2Earn با بازی موبایل جدید

“پلی دوج” PlayDoge ($PLAY) یک پروژه جدید هیجان انگیز که بخش Play2Earn را هدف قرار می دهد. تیم پروژه در حال توسعه یک بازی موبایل است که پس از مرحله پیش فروش منتشر خواهد شد. این بازی یک بازسازی مدرن از موفقیت کلاسیک دهه ۹۰ تاماگوچی است.

همانند نسخه اصلی این بازی، شما از یک همراه مجازی مراقبت می کنید و برای فعالیت های خود توکن های $PLAY کسب می کنید. یک سیستم تابلوی امتیازات به بهترین بازیکنان با توکن های بیشتری پاداش می دهد.

006

یوتیوبر معروف کریپتو Clay Bro نظر مثبتی در مورد این پروژه دارد و معتقد است که به دلیل فضای نوستالژیک آن پتانسیل افزایش ۱۰۰ برابری ارزش آن پس از عرضه در بورس را دارد.

موفقیت پروژه در مرحله پیش فروش این ادعا را تأیید می کند، زیرا تا به امروز نزدیک به ۶ میلیون دلار بودجه جمع آوری کرده است و هیچ نشانه ای از کند شدن آن دیده نمی شود. همچنین می توانید با شرکت در پیش فروش و دریافت توکن های $PLAY خود در این بازار شرکت کنید.

>>> همین الان پلی دوج اینها را بخر

«شبا خودش را بست.» ($SHIBASHOOT) میم های سکه غرب وحشی با جوایز بزرگ

تیراندازی شیبا ($SHIBASHOOT) قبلاً ثابت شده است که یک سرمایه گذاری عالی است. این پروژه تا به امروز ۸۰۰۰۰۰ دلار از پیش فروش بی سابقه به دست آورده است. این سکه میم با تم غرب وحشی چندین مزیت را برای سرمایه گذاران پیش فروش ارائه می دهد.

یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌ها «Cactus Staking» است که در آن توکن‌های SHIBASHOOT $ به صورت بصری توسط یک کاکتوس در حال رشد نشان داده می‌شوند. در حال حاضر، سهام یک جایزه قابل توجه ۱۲۹۱٪ APY ارائه می دهد.

007

علاوه بر این، فعالیت‌های اجتماعی مختلف مانند «داستان‌های کنار آتش» و «جلسات تصمیم‌گیری» باعث افزایش تعامل و وفاداری کاربر می‌شود.

این به کاربران اجازه می دهد تا رویدادهای پیرامون پروژه را به اشتراک بگذارند و در تصمیم شلیک شبا شرکت کنند. این پروژه نه تنها سودآور است، بلکه تجربه ای جذاب را برای جامعه کاربران خود فراهم می کند.

>>> هم اکنون Shiba Shootout را بخرید

دیپلم

حتی اگر بیت کوین در بازار صعودی فعلی روند صعودی نشان نمی دهد، سرمایه گذاران ترجیح می دهند شانس خود را با memecoin های نوظهور و جدید امتحان کنند.

برخی از این سکه‌ها رقبای جدی برای دنیای ارزهای دیجیتال کنونی هستند، زیرا این پتانسیل را دارند که از تمام توکن‌های سنتی که برای مدت طولانی بر بازار تسلط داشتند، بهتر عمل کنند.

تحلیلگران معتقدند که Pepe Unchained ($PEPU)، The Meme Games ($MGMES)، WienerAI ($WAI)، PlayDoge ($PLAY) و Shiba Shootout ($SHIBASHOOT) پروژه هایی هستند که پتانسیل انجام این کار را دارند.

پس مطمئن شوید که قبل از افزایش قیمت روی این توکن ها سرمایه گذاری کرده اید!









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا