فناوری

معرفی سرویس جدید پخش آنلاین فیلم و سریال با تخفیف 80 درصدی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

خدمات تماشای فیلم و سریال های مختلفی در سال های اخیر در ایران آغاز شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. فیلیوم یکی از این سرویس هاست که اخیرا با افزودن بخش های مختلف به سرویس آن بر جذابیت استفاده از این سرویس افزوده و با ارائه مطالب متنوع کاربران را به خود جذب کرده است.

اگر اهل تماشای فیلم و سریال هستید، این سرویس به شما امکان دسترسی به آرشیو عظیمی از فیلم ها و سریال ها را می دهد. همچنین فیلمیوم با ارائه محتوای اختصاصی ویژه برنامه ها و همچنین ارائه دوبله اختصاصی فیلم ها و سریال های روز رضایت کاربران خود را جلب کرده است.

نقاط قوت Philimium را می توان در موارد زیر مشاهده کرد:

آرشیو کامل فیلم ها و سریال های خارجی

در Filmium بیش از ۳۰ هزار ساعت محتوای دیدنی خواهید یافت. از فیلم های به روز گرفته تا سریال های چند فصلی که هر کدام به صورت کامل با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهند گرفت. کافی است نام محتوای مورد نیاز خود را در Filmium جستجو کنید تا بهترین نسخه آن را دریافت کنید.

فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی پخش خواهند شد و برای یافتن فایل زیرنویس مشکلی نخواهید داشت.

ارائه مطالب با دوبله اختصاصی

اگر از آن دسته تماشاگرانی هستید که تماشای فیلم و سریال با دوبله فارسی را ترجیح می دهید، فیلمیوم در کنار شماست. این سرویس با ارائه دوبله انحصاری با کیفیت و با استفاده از صداپیشگان مجرب امکان تماشای آنلاین انواع فیلم و سریال دوبله فارسی را به شما می دهد.

فیلم و سریال ایرانی

آرشیو بی نظیری از فیلم ها و سریال های ایرانی در فیلمیوم در دسترس کاربران قرار گرفته است. در کنار جدیدترین فیلم ها و سریال های هالیوودی می توانید وقت خود را به تماشای شاهکارهای ایرانی بگذرانید و از هنر هنرمندان ایرانی لذت ببرید.

در انواع دستگاه ها موجود است

Filimium به طرق مختلف در دسترس شماست. وب سایت Filmium برای استفاده در لپ تاپ و رایانه های شخصی در دسترس است و اگر از تبلت یا گوشی هوشمند خود برای تماشای فیلم و سریال استفاده می کنید، برنامه های Filmium راه حل شما برای تمامی سیستم عامل ها هستند.

اینترنت نیم بها

مصرف اینترنت در هنگام استفاده از فیلمیوم نیم بها محاسبه می شود و می توانید علاوه بر تماشای محتوای مورد نظر خود در بسته های اینترنتی خود صرفه جویی کنید. این موضوع نامحدود است و شامل تمامی مطالب موجود در Filmium می باشد.

رابط کاربری جذاب

با توجه به طیف سنی گسترده مخاطبان فیلمیوم، این سرویس به گونه ای طراحی شده است که راحت ترین راه کار و استفاده را برای کاربران خود فراهم کند. سرعت بالا و استفاده ساده از این پلتفرم می تواند تجربه لذت بخشی را در تماشای آنلاین فیلم و سریال برای شما به ارمغان بیاورد.

تیم پشتیبانی پاسخگو

یکی از مواردی که Filmium را از سایر پلتفرم های پخش فیلم و سریال جدا می کند، داشتن یک تیم پشتیبانی پاسخگو است. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد مراحل ثبت نام و نحوه استفاده از پلتفرم، کارشناسان فیلمیوم در مدت زمان کوتاهی به شما پاسخ خواهند داد.

قیمت متناسب با خدمات دریافتی است

در مقایسه با سایر پلتفرم ها، Filmium قیمت مناسبی را برای ارائه خدمات به کاربران خود تعیین کرده است. همچنین، ارائه تخفیف های منحصر به فرد به شما این امکان را می دهد که یک اشتراک طولانی مدت با قیمتی باورنکردنی خریداری کنید. جشنواره اشتراک فیلمیوم هم اکنون در حال برگزاری است و تنها با پرداخت ۱۹۹ هزار تومان می توانید اشتراک یکساله دریافت کنید. در این صورت تنها با پرداخت یک ماه حق اشتراک به مدت یک سال کاربر حرفه ای فیلیوم خواهید شد.

مقایسه این مبلغ با حق اشتراک سایر پلتفرم ها نشان دهنده هزینه بسیار مناسب این سرویس با سایر خدمات ارائه فیلم و سریال است.

سیستم همکاری در فروش

سیستم همکاری فروش فیلمیوم به شما این امکان را می دهد که محتوای مورد علاقه خود را با بهترین کیفیت تماشا کنید و از این بستر کسب درآمد کنید. با استفاده از پیوند شخصی خود و انتشار آن، می توانید از افرادی که از طریق پیوند شما در Filmium ثبت نام می کنند سود ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا