فناوری

معرفی سرویس ذخیره‌سازی ابری «ابر همراهی»

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

Cloud Companion سرویس ذخیره سازی جدید با اولین بسته نرم افزاری با پلن های جذاب است.

داشتن فضای ذخیره سازی ابری کارآمد، نیاز به خرید تجهیزات گران قیمت را از بین می برد و نگهداری و البته دسترسی به اطلاعات را برای شما آسان می کند. فضای ابری اولین سرویس موبایلی است که اطلاعات را به صورت آنلاین و بدون نیاز به تجهیزات ذخیره سازی ذخیره می کند که به راحتی و تنها با چند کلیک می توانید از آن استفاده کنید. در ادامه با سرویس ابری جدید آبراهماری بیشتر آشنا می شویم.

نگاهی به مهم ترین قابلیت های سرویس ابری همراه اول: آبراهماری

تا چند سال پیش برای ذخیره اطلاعات سازمانی مانند فایل ها، فاکتورها و انواع گزارش ها به حجم زیادی هارد دیسک و کاغذبازی نیاز بود. اما اکنون خدمات ابری کار را بسیار آسان کرده است. این خدمات نسبت به روش های سنتی هزینه کمتری دارند و حتی برای مشاغلی با بودجه محدود نیز مناسب هستند. همچنین امنیت این روش ذخیره سازی بالاتر از سایر راهکارها بوده و اطلاعات شما با آخرین پروتکل های امنیتی محافظت می شود. با توجه به این مزایای مهم، تعداد سازمان هایی که از خدمات ابری استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است.

سرویس ابری جدید همراه اول یعنی آبراهامراهی آمده است تا در میان سرویس های ابری رقیب حرف اول را بزند و بهترین خدمات این پلتفرم را برای علاقه مندان به فضای ابری به ارمغان بیاورد. این رایانش ابری ایزوله، پرسرعت و ایمن مبتنی بر فضا برای ذخیره سازی داده ها ارائه می دهد. اما چه عواملی افق میهن این سرویس ابری را به یکی از بهترین اقدامات برای تجارت شما تبدیل می کند؟

با استفاده از رایانش ابری در سازمان خود، قادر خواهید بود در هر زمان به اطلاعات مختلف دسترسی داشته باشید. برای این کار کافیست یک دستگاه با اتصال به اینترنت داشته باشید و پس از وارد کردن اطلاعات خود، انواع فایل ها را در این پلتفرم دانلود و آپلود کنید. همچنین هیچ محدودیتی برای اشتراک گذاری فایل های ذخیره شده در این فضا با همکاران و دوستان خود ندارید. امکان بک آپ گیری سریع از اطلاعات و امکان بازیابی فایل های پاک شده تا یک ماه نیز وجود خواهد داشت.

دسترسی به هر چیزی که در فضای ذخیره‌سازی ابری ذخیره می‌کنید بسیار آسان خواهد بود. این سرویس ابری با سرورهای قدرتمند و تیم پشتیبانی پاسخگو، تجربه کاربری کم تاخیر و با کارایی بالا را ارائه می دهد. در صورت مشاهده هرگونه مشکل می توانید در تمام ساعات شبانه روز با تیم پشتیبانی آبراهماری تماس بگیرید.

یکی دیگر از مزایای جذاب رایانش ابری، امکان نظارت بر تمامی رویدادها در این سرویس است. به عنوان مثال، با قابلیت گزارش دهی در این سرویس ابری، می توانید ترافیک و پهنای باند مورد استفاده در آپلود و دانلود ابری خود را مدیریت کنید. حتی اگر شخصی عضو اشتراک سرویس نباشد، می تواند با استفاده از لینک اختصاصی شما اطلاعات مورد نظر را دانلود و ذخیره کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی ها و ویژگی های رایانش ابری می توانید از اشتراک رایگان آن استفاده کنید. این سرویس ابری تا ۱۰ گیگابایت فضای ابری را برای آپلود و دانلود رایگان فراهم می کند. با این کار، می توانید قبل از خرید اشتراک، سرویس را بررسی کنید تا ببینید چگونه کار می کند. در نهایت پس از رضایت از این سرویس ابری با مراجعه به وب سایت آبراهامراهی (abrehamrahi.ir) می توانید اشتراک مورد نظر خود را بر اساس ظرفیت و مدت آن دریافت کنید.

مقایسه سرعت و فضای ابری با رقبا

آبراهامراهی با قدرت وارد رقابت خدمات ابری شده و آمده است تا رقبای داخلی و خارجی را به چالش بکشد. در جدول زیر، Ubrahamari را با چند رقیب داخلی و خارجی از نظر فضای ذخیره سازی رایگان و هزینه اشتراک یک ساله ۵۰۰ گیگابایتی مقایسه کرده ایم:

معرفی سرویس ذخیره سازی ابری

با توجه به قیمت بسیار مقرون به صرفه اشتراک ابری، حتی کسب و کارهای نوپا نیز می توانند به راحتی اطلاعات خود را در این سرویس ابری ذخیره کنند. همچنین با استفاده از سرویس ابری می توانید در ابتدا تجربه ای رایگان با اشتراک اولیه آن داشته باشید. بر این اساس با استفاده از خدمات ابری در سازمان خود می توانید تا حد قابل توجهی از هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

خلاصه

Cloud Companion یک سرویس امن، پرسرعت و مقرون به صرفه برای ذخیره سازی اطلاعات در ابر است. رایانش ابری به شما امکان می دهد تا داده های مختلف را به صورت متمرکز مدیریت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن به تمام اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی ساده داشته باشید. همچنین با آپلود و دانلود رایگان اولیه آبراهماری می توانید بدون نیاز به احراز هویت از این سرویس استفاده کنید. البته در نظر داشته باشید که برای ثبت نام و استفاده از سرویس ابری نیاز به سیم کارت اپراتور همراه اول دارید و تنها با این پیش نیاز امکان استفاده از سرویس ابری همراه اول وجود خواهد داشت. این موضوع را در حال حاضر می توان یکی از نقاط ضعف این سرویس دانست. با این حال، مشترکین تلفن همراه اول می توانند به راحتی یک سرویس ذخیره سازی ابری قابل اعتماد با سرعت و امنیت بالا دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا