بانک و بیمه

معرفی سه محصول جدید بانکداری دیجیتال بانک کشاورزی

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک کشاورزی، این بانک با طراحی و اجرای این سه محصول جدید از یک سو در راستای تحقق سند تحول دیجیتال در اکوسیستم بانکی کشور گام برداشته است. فناوری نوین در بخش بانکی برای فراهم کردن دسترسی مشتریان به خدمات مختلف. تسریع و تسهیل تراکنش های بانکی؛ از سوی دیگر در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ماموریت بانک کشاورزی برای حمایت از زنجیره تامین محصولات کشاورزی و تحکیم زیرساخت های امنیت غذایی کشور اقدامات موفق و موثری را انجام داده است.

بر اساس این گزارش، «کیف پول دیجیتال نیوکست» یک کیف پول نقد، اعتباری و چند جیبی است که با داشتن جیب ریالی، جیب دیجیتال سفته، جیب تسهیلات، جیب تخفیف و جیب کالا، هزینه تراکنش های کوچک را کاهش می دهد. مبلغ موجود در شبکه بانکی باعث افزایش سرعت تراکنش‌های تجاری و اشتراک ابزارهای پرداخت در بین اعضای اکوسیستم اقتصاد دیجیتال کشور و به طور کلی افزایش رضایت و بهبود تجربه مشتری در فضای پلتفرم می‌شود. پذیرندگان همچنین می توانند از جامعه صاحبان کیف پول دیجیتال نیوکست برای توسعه بازار خود استفاده کنند و از ویژگی های این کیف پول برای افزایش مشتریان خود استفاده کنند. نسخه آنلاین کیف پول نوین کست در حال حاضر در محیط عملیاتی قرار دارد و به صورت نقدی و وام در دسترس عموم قرار گرفته است، علاوه بر این، با پلتفرم پالیز به عنوان بستر مدیریت زنجیره تامین بانک کشاورزی نیز به امضا رسیده است. همچنین نسخه موبایل اپلیکیشن نوین کست، دسترسی به ابر اپلیکیشن باران، کارتخوان ها، سندباکس و همچنین همکاری با سایر کیف پول ها و پلتفرم ها به زودی در اختیار مشتریان بانک کشاورزی قرار می گیرد.

در ادامه این گزارش آمده است: بانک کشاورزی در راستای حمایت از تولید داخلی، بستر تجارت الکترونیک «کالای ایرانی» را با رویکرد فروش تمامی کالاها و خدمات ایرانی به مشتریان این بانک ایجاد کرده است. این پلتفرم به مشتریان این امکان را می دهد تا با استفاده از خدمات پرداخت آتی و دریافت تسهیلات، خرید خود را در این بستر انجام دهند. این بستر به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در اختیار مشتریان بانک کشاورزی قرار می گیرد.

همچنین در راستای اهداف مدیریت زنجیره تامین بخش کشاورزی و در پی راه اندازی پلت فرم پالیز، بانک کشاورزی با هدف تسریع و تسهیل در پشتیبانی مشتریان اقدام به ایجاد بازارچه ای تحت عنوان پالیز مارکت نموده است. . دسترسی به خدمات و محصولات بخش کشاورزی و حمایت از مشاغل کوچک. عمده فروشان و خرده فروشان در بخش کشاورزی و صنایع وابسته تأسیس و تأسیس شدند.

شایان ذکر است پلتفرم پالیز بستری برای مدیریت زنجیره تامین بخش کشاورزی از تولیدکننده تا مصرف کننده نهایی است، بنابراین بانک کشاورزی ضامن تامین مالی زنجیره اقدامات و اهداف حاکمیتی بخش کشاورزی در زنجیره ها و مفاهیم کشاورزی قراردادی این پلتفرم در آدرسی قرار دارد که فعالان بخش کشاورزی در دسترس هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا